سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

در سن 35 سالگی ، تقریباً دو سوم مردان ریزش موی قابل توجهی دارند و تعداد آنها بعد از سن 50 سالگی به 85? می رسد. مردان تنها کسانی نیستند که زنان تحت تأثیر قرار می گیرند. زنان تقریبا نیمی از این تعداد را تشکیل می دهند. مبتلایان به ریزش مو در ایالات متحده. با آماری مانند این ، درک این موضوع که چرا بسیاری از افراد به دنبال راه حل های ریزش مو هستند که کار می کنند ، آسان است.

 

متأسفانه ، برای هر گزینه مؤثر در بازار ، به نظر می رسد 10 نفر هستند که جز تخلیه حساب بانکی شما کاری ندارند و امید کاذب را فراهم می کنند. با این حال خبرهای خوبی وجود دارد. طی چند سال گذشته ، پیشرفت ها و تکنیک های کاشت مو به این معنی است که بیماران به راه حل هایی دسترسی دارند که نتایج واقعی و طولانی مدت را ارائه می دهند.

 

ما به تازگی با دکتر الکساندر سوبل ، رئیس هیئت مدیره جراحی زیبایی آمریکا و جراح دارای مجوز زیبایی در Bellevue، WA نشسته ایم تا در مورد وضعیت فعلی ترمیم مو صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موجود ، جوانب مثبت و منفی هر کدام ، و اینکه برای به دست آوردن نتایج بهینه ترمیم مو ، با چه کسانی باید کار کنید ، بخوانید.

 

کاشت مو ایران فیت

درمان غیر جراحی ریزش مو

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم ، حقایق را از این طریق خارج کنیم. اگر ریزش موی قابل توجهی دارید ، شامپوهای مخصوص ، مکمل ها و محصولات ترکیبی بهبود چشمگیر نخواهند داشت. به این دلیل است که هنگامی که در برخی مناطق شروع به جوشکاری کردید ، فولیکولهای آن موهای فرد خفته شده و تولید مو به طور کامل متوقف شده است.

 

گفته می شود ، داروها و محصولات پزشکی وجود دارد که در صورت استفاده از آنها در مراحل اولیه ریزش مو می تواند نتایج قابل توجهی را ارائه دهد. داروها می توانند ریزش موی خفیف مو را معکوس یا معکوس کنند ، اغلب با بهبود رشد مو و پر شدن مو در فولیکولهای اطراف که هنوز کاملاً خفته نیستند.

 

داروهای ریزش مو

به گفته دکتر Sobel ، دو نوع دارو وجود دارد که FDA برای درمان طاسی الگوی در مردان تأیید شده است: وابسته به آندروژن و مستقل از آندروژن.

 

داروهای ریزش مو وابسته به آندروژن ، مانند فیناستراید ، با متوقف کردن تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون - هورمونی که به نظر می رسد در طاسی الگوی مردانه - در پوست سر نقش دارد. در مراحل اولیه ریزش مو ، داروهای وابسته به آندروژن به طور معمول به رشد مو بعد از حدود سه ماه استفاده کمک می کنند.

داروهای ریزش مو مستقل از آندروژن مانند مینوکسیدیل با رقیق کردن رگ های خونی کوچک در بدن کار می کنند. در حالی که هنوز مشخص نیست که چرا این رشد مو را تحریک می کند ، نشان داده شده است که در حدود 40? از مردان بعد از سه ماه رشد مجدد مو را انجام می دهد و در حالی که دارو مصرف می شود ، از رشد مو حمایت می کند. برخلاف داروهای وابسته به آندروژن ، داروهای مستقل از آندروژن توسط زنان قابل استفاده است.

آیا مکمل ها می توانند ریزش مو را درمان کنند؟

در حالی که انواع مکمل های غذایی و ویتامین هایی برای درمان ریزش مو به بازار عرضه شده است ، دکتر سوبل هشدار می دهد که هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که نشان دهد این نوع محصولات می توانند موهای از دست رفته را بازیابی کنند. کسانی که از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو هستند - اما هنوز باید متوجه نازک شدن موها شوند - ممکن است از مکمل ها یا شامپوهایی که از قدرت مو یا سلامت پوست سر پشتیبانی می کنند ، بهره مند شوند ، اما بسته به نوع آلوپسی شما ، نتایج قابل ضربه یا از دست رفتن است.

 

ترمیم مو جراحی

برای کسانی که ریزش مو قابل توجهی دارند ، پیوند جراحی مو تنها روش اثبات شده برای بازگرداندن واقعاً رشد طبیعی مو به مناطقی است که حالت جوش خورده دارند. اگر در انتخاب گزینه جراحی تردید نکردید ، در نظر بگیرید که پیشرفتهای اخیر با کاهش ناراحتی و خرابی ، عمل جراحی کاشت مو را برای بیماران راحت تر کرده است.

 

دکتر سوبل می گوید: روشهای جدید پیوند مو از میزان رضایت بیمار بالایی برخوردار است و همچنین نتایج طبیعی تری به همراه دارد. علاوه بر این ، بیماران احساس کردند که هزینه به ارزش نتیجه نهایی است.

 

در اینجا به تفکیک تفاوت بین روش های جراحی کاشت مو می پردازیم.