سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

پاک کردن تاتو

من می خواهم الان خال کوبی خود را بردارم. چرا به بیش از 1 جلسه درمان لیزر نیاز دارم؟

وقتی یک خال کوبی می کنید ، هنرمند خال کوبی جوهر را لایه می کند. لیزر با اطمینان نمی تواند تمام لایه ها را در 1 جلسه درمانی تجزیه کند.

همچنین زمان بین درمانها برای سلامتی شما ضروری است. پوست شما برای بهبودی به زمان نیاز دارد. بعد از برداشتن خال کوبی با لیزر ، ممکن است قرمزی ، تورم و کمی تاول را مشاهده کنید.

بدن شما همچنین برای بیرون آمدن جوهر به زمان نیاز دارد. بله ، بدن شما به جای لیزر جوهر را از بین می برد. هنگامی که نور لیزر به جوهر برخورد کرد ، نور جوهر را در ذرات ریز خرد می کند. بدن شما باید این ذرات ریز را بیرون کند.

بعد از هر درمان ، خال کوبی شما باید سبک شود.

 

آیا برداشتن تاتو با لیزر برای همه بی خطر است؟

بیشتر افراد با خیال راحت می توانند لیزر را از بین ببرند. چند استثنا وجود دارد. برای کار با دستگاه لیزر تاتو نیاز به سیستم ایمنی سالم دارید. و زنانی که باردار هستند و یا شیر می دهند نباید تحت درمان قرار گیرند.

 

آیا برداشتن تاتو با لیزر صدمه دیده است؟

برداشتن تاتو با لیزر می تواند احساس ناراحتی یا دردناک کند. برای پیشگیری از ناراحتی و درد ، متخصص پوست می تواند به شما یک کرم بی حس یا شلیک دهد.

 

آیا کاری برای انجام نتایج من وجود دارد؟

بله ، شما در نتایجی که می بینید نقش کلیدی بازی می کنید. انجام موارد زیر به شما در رسیدن به بهترین نتیجه و کاهش خطر عوارض جانبی کمک می کند:

 

تمام قرارهای خود را برای از بین بردن تاتو با لیزر نگه دارید. بیش از حد اغلب ، مردم قبل از مشاهده نتایج بهینه درمان را متوقف می کنند. هر درمان جوهر بیشتری را از بین می برد.

 

دستورالعمل های متخصص پوست را برای مراقبت در منزل دنبال کنید. ممکن است لازم باشد منطقه را بشویید و برای چند روز پماد آنتی بیوتیک بمالید. استفاده از مرطوب کننده و پوشاندن ناحیه تا بهبودی پوست نیز حائز اهمیت است.

 

به مدت 3 ماه از پوست درمان شده خود در برابر آفتاب محافظت کنید. بهترین راه برای محافظت از پوست شما پوشیدن لباس هایی است که ناحیه را پوشانده است. لباس هایی که پوست درمان شده شما را پوشانده است ، باید نور را کاملاً مسدود کند.

 

شما می خواهید پوست درمان شده خود را با پوششی بپوشانید که نور را کاملاً مسدود می کند

پیراهن های سفید و زرد موجود در این عکس باعث می شود تا نور از بین برود.

 

 

من یک خال کوبی کوچک دارم. آیا یک کرم یا پماد پاک کننده خال کوبی یا پماد درست مانند لیزر کردن خال کوبی کار نمی کند؟

در برابر وسوسه برای برطرف کردن خال کوبی به عنوان یک پروژه خودتان مقاومت کنید. سلامت شما و ظاهر پوست شما در معرض خطر است.

 

به دلیل برخی از عوارض جانبی جدی ، FDA به مصرف کنندگان درباره کرم های رفع خال کوبی ، پمادها و کیت های رفع خال کوبی خود هشدار می دهد. آنچه FDA درباره این محصولات می گوید:

 

اثربخشی: هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد هیچ یک از این محصولات می توانند یک خال کوبی را بردارند.

 

ایمنی: محصولات اغلب حاوی اسیدهای قوی هستند که می توانند به پوست شما آسیب رسانده و باعث ایجاد بثورات ، سوختگی یا اسکار دائمی شوند. و ، شما هنوز هم آن خال کوبی ناخواسته را خواهید داشت.

 

آیا استفاده از نمک برای از بین بردن خال کوبی در خانه بی خطر است؟

شما فیلم های زیادی خواهید یافت که به شما نشان می دهد چگونه از سلبراسیون (تکنیکی که از نمک برای از بین بردن خال کوبی استفاده می کند) در خانه استفاده کنید.

 

Salabrasion شامل از بین بردن لایه های بالای پوست شما و سپس مالیدن نمک به پوست خام برای پاک کردن جوهر خال کوبی است. این بسیار دردناک است. ممکن است شما به یک عفونت جدی مبتلا شوید. وقتی پوست شما بهبود می یابد ، ممکن است جای زخم داشته باشید.

 

متخصصان پوست روشهایی برای تسریع در برداشتن خال کوبی را پیدا می کنند

متخصص پوست و مو می دانند که مردم می خواهند یک خال کوبی به سرعت برداشته شود. آنها برای اینکه سریعتر به بیمار خود از بین بروند سریعتر تاتو می کنند ، آنها همچنان به تحقیق در مورد فناوری ها و فنون می پردازند.

 

نتایج حاصل از این تحقیق امیدوار کننده به نظر می رسد. در یک مطالعه ، بیماران با اطمینان 4 درمان لیزر را در مدت 1 روز انجام دادند. متخصصان پوست همچنین دریافتند که می توانند با استفاده از لیزرهای مختلف جوهر بیشتری را از بین ببرند. در یک مورد ، بیماران به اندازه 50? از جوهرها که در طی یک مراجعه به مطب خارج شده بودند ، داشتند.

 

قبل از دستیابی به این روشهای درمانی ، تحقیقات بیشتری لازم است ، اما یک چیز قطعی است. لیزر به روشهای دیگر از بین بردن خال کوبی ادامه دارد.