سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

لیفت صورت با نخ

مانند هر نوع جراحی دیگر ، لیفت صورت خطر خونریزی ، عفونت و واکنش منفی به بیهوشی را به همراه دارد. برخی از شرایط پزشکی یا عادتهای زندگی نیز می تواند خطر عوارض را افزایش دهد. عوامل زیر ممکن است خطر قابل توجهی داشته باشد یا منجر به نتایج نامطلوب شود و پزشک شما ممکن است در مورد لیفت صورت با نخ توصیه کند.

 

داروهای رقیق کننده خون یا مکمل ها. داروها یا مکمل هایی که خون را نازک می کند می تواند بر توانایی لخته شدن خون و افزایش خطر ابتلا به هماتوما بعد از عمل تأثیر بگذارد. این داروها شامل رقیق کننده خون (Coumadin ، Plavix ، دیگران) ، آسپرین ، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) ، جینسنگ ، جینکو بیلوبا ، روغن ماهی و سایر موارد می باشد.

شرایط پزشکی اگر شرایط پزشکی دارید که از لخته شدن خون جلوگیری می کند ، نمی توانید لیفت صورت داشته باشید. سایر شرایط ، مانند دیابت ضعیف کنترل شده یا فشار خون بالا ، خطر ترمیم زخم ضعیف ، هماتوم و عوارض قلبی را افزایش می دهد.

سیگار کشیدن. استعمال سیگار بطور چشمگیری خطر ترمیم زخم ، هماتوم و ریزش پوست را بعد از لیفت صورت افزایش می دهد.

نوسان وزن. اگر سابقه افزایش و کاهش وزن مکرر دارید - عواملی که در شکل صورت و وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد - نتیجه عمل ممکن است رضایت بخش نباشد یا فقط برای مدت کوتاهی رضایت بخش باشد.

چگونه آماده می کنید

در ابتدا ، با جراح پلاستیک در مورد لیفت صورت صحبت خواهید کرد. این بازدید به احتمال زیاد شامل موارد زیر است:

 

تاریخچه پزشکی و معاینه. برای پاسخ به سؤالات در مورد شرایط پزشکی گذشته و فعلی ، جراحی های قبلی ، جراحی های پلاستیک قبلی ، عوارض ناشی از جراحی های قبلی ، سابقه مصرف سیگار و استفاده از دارو یا الکل آماده شوید. در صورت وجود هرگونه نگرانی درباره توانایی شما در جراحی ، جراح شما معاینه جسمی را انجام می دهد ، ممکن است سوابق جدیدی را از پزشک خود درخواست کند و یا با یک متخصص مشاوره سفارش دهد.

بررسی داروها. نام و دوز کلیه داروهایی که مرتباً مصرف می کنید ، از جمله داروهای بدون نسخه ، داروهای بدون نسخه ، داروهای گیاهی ، ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی را تهیه کنید.

معاینه صورت. جراح پلاستیک شما از زوایای مختلف و عکس های نزدیک از برخی ویژگی ها از چهره شما عکس می گیرد. جراح همچنین ساختار استخوان ، شکل صورت شما ، توزیع چربی و کیفیت پوست شما را معاینه می کند تا بهترین گزینه های شما برای جراحی لیفت صورت باشد.

انتظارات جراح شما در مورد انتظارات شما درباره پیامدهای صورت لیفت سؤال خواهد کرد. او به شما کمک می کند تا درک کنید که چطور ممکن است لیفت صورت شما تغییر کند و آنچه را که صورت صورت ندارد ، مانند چین و چروک های ظریف یا عدم تقارن طبیعی در چهره شما به آن توجه می کند.

قبل از لیفت صورت:

 

دستورالعمل های دارویی را دنبال کنید. شما درمورد چه دارویی برای متوقف کردن مصرف و چه زمانی متوقف می شوید. به عنوان مثال ، از شما خواسته می شود حداقل دو هفته قبل از عمل ، هرگونه داروی رقیق کننده خون یا مکمل آن را قطع کنید. با پزشک خود در مورد اینکه چه داروهایی برای مصرف بی خطر هستند یا باید میزان مصرف دارو را تنظیم کرد ، صحبت کنید.

صورت و موهای خود را بشویید. به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که صبح و روز جراحی موها و صورت خود را با صابون میکروب کش بشویید.

از خوردن غذا خودداری کنید. از شما خواسته می شود بعد از نیمه شب شب قبل از بلند کردن صورت ، از خوردن چیزی جلوگیری کنید. شما قادر خواهید بود آب بنوشید و داروهایی مصرف کنید که توسط جراح شما تأیید شده است.

در هنگام بهبودی برای کمک ترتیب دهید. اگر لیفت صورت شما به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود ، برنامه ریزی کنید تا شخصی بعد از عمل شما را به خانه ببرد و شب اول بعد از عمل در کنار شما بماند.