سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

شکم چیست؟

ابدومینوپلاستی به عمل جراحی زیبایی شکم اشاره دارد. این مداخله همچنین با نام های پلاستیکی شکم یا درمولیپکتومی شکم ، با از بین بردن چربی اضافی ، پوست اضافی ، بلکه با بازسازی و تقویت عضلات دیواره شکم ، شکم را مجددا شکل می دهد. ابدومینوپلاستی برای اهداف زیبایی شناسی است ، اما همچنین می تواند عملکردی داشته باشد زیرا این امر به بیمار امکان می دهد راحتی و ترمیم عضلات پیدا کند.

 

این نشانه های اصلی مربوط به پوست های خسته کننده و دارای علائم کششی است ، چه با چربی اضافی همراه باشد. عمل جراحی ابدومینوپلاستی در سه سطح انجام می شود:

 

هرگونه چربی اضافی در شکم را کاهش دهید. یک بیماری شایع در مردان از چهل سالگی و در زنان پس از یائسگی.

پوست اضافی را کاهش دهید. هدف مبارزه با پیش بند شکمی است که به دنبال حاملگی یا رژیم های غذایی است.

عضلات رکتوس را محکم کنید. گسترش عضلات شکمی (راست روده) می تواند منشاء مادرزادی یا نتیجه ای از بارداری باشد.

اگر چربی اضافی شکم با عضلات ضعف یا پوست اضافی همراه نباشد ، لیپوساکشن شکم ممکن است کافی باشد.

 

تکنیک های مختلف ابدومینوپلاستی

این تشخیص بالینی است که به جراح پلاستیک اجازه می دهد بهترین استراتژی مداخله را تدوین کند. وی مناسب ترین تکنیک را بر اساس چندین پارامتر انتخاب می کند: وضعیت پوست ، میزان عضلات ، سهم اضافه وزن چربی در ظاهر غیر جذاب و ناراحت کننده معده ...

 

ما می توانیم از لحاظ شماتیک سه مورد را تشخیص دهیم:

 

LIPOSUCTION ABDOMINAL جدا شده است

در جوانان ، هنگامی که صدای عضلات شکمی حفظ می شود و آسیب پوستی کمی وجود دارد (پوست اضافی ، علائم کششی) وجود دارد ، لیپوساکشن ساده می تواند برای یافتن شکم هماهنگ و صاف کافی باشد. لیپوساکشن توده های موضعی و غیر پراکنده چربی (لیپومری) را از بین می برد ، اضافه چربی های واقعی نسبت به رژیم های غذایی و ورزش مقاوم هستند.

 

این اصل شامل معرفی کانول های فوم ریز با انتهای گرد و غیر تیز در مناطقی است که باید لیپو آسپیراسیون شوند. به یک جاروبرقی متصل می شوند ، اضافه بارهای چربی را جذب می کنند. از آنجا که سلولهای چربی توانایی تکثیر ندارند ، در صورت درمان صحیح نواحی عود وجود ندارد. پس از آن یک زندگی متعادل باید رعایت شود زیرا مناطق بدون درمان همیشه می توانند هدف تجمع چربی باشند.

MINI-ABDOMINOPLASTY

هنگامی که تشخیص بر اساس پوست اضافی (چه همراه با چربی اضافی) و چه در قسمت بالای شکم ، در زیر ناف واقع شده است ، این نشانه یک مینی ابدومینوپلاستی است. سپس پردازش بر اساس:

 

لیپوساکشن شکمی که می تواند تمام شکم ، ناحیه پهلوها و برآمدگی پشت را نگران کند (در صورت وجود ذخایر چربی اضافی برای اصلاح)

جدا شدن موضعی از پوست واقع در ناحیه pubic تا ناف (قسمت پایین شکم) ، به منظور ترمیم تنش پوست. پوست اضافی برداشته می شود (درمولیپکتومی) ، سپس پزشک پوست سالم "را صاف می کند".

کشش مجدد عضلات شکمی در زیر ناف امکان پذیر است.

در مینی ابدومینوپلاستی ، هیچگونه جابجایی ناف بر خلاف ابدومینوپلاستی وجود ندارد. بنابراین اسکار ناف وجود ندارد. علاوه بر این ، جای زخم برش در ناحیه خط بیکینی کوتاهتر از یک شکم کامل می باشد.