سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل روشی برای جوان سازی پوست است که به عنوان روشی نسبتاً طولانی برای از بین بردن چین و چروک ها ، با تزریق مقدار کمی از مواد پرکننده روی پوست صورت استفاده می شود. تزریق ژل می تواند پروتزهای پوستی را در مناطق خاصی که با از بین رفتن بافت چربی مواجه می شوند ، پر کند.

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین و چروک ها در خط خنده و اخم عمیق تر می شوند و خطوط صورت از بین می روند ، لب ها نازک می شوند و لب ها از هم می ریزند و چهره فرد اشتهای جوانی و شادی خود را از دست می دهد. ژل های پرکننده هیالورونیک اسید در زیر این چین ها تزریق می شوند تا حجم از دست رفته را جایگزین کرده و ظاهری جوان تر ایجاد کنند.

 

تزریق ژل را در کجا میتوان استفاده کرد؟

·         در لب

·         پروتز چانه

·         پروتزهای دندانی

·         معالجه برفک

·         احتقان بینی بدون جراحی

·         از بین بردن خط اخم و خندیدن

·         درمان چین و چروک دور چشم

·         از بین بردن تیرگی زیر چشم

·         درمان چین و چروک صورت

·         معالجه فرورفتگی صورت و گردن

 

فیلرهای پوستی از چه ساخته‌ شده‌اند؟

امروزه تعداد متنوعی از فیلرهای پوستی به تایید FDA رسیده‌اند که در کلینیک خانه سفید تنها از این محصولات استفاده می‌کنیم. فیلرهای مورد تایید FDA کمترین عوارض جانبی را داشته و طی مطالعات وسیع و بلند مدت، خطراتشان بررسی شده‌اند. حتماً پیش از تزریق ژل از تاییدیه FDA آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که فیلرهای مورد تایید FDA تنها توسط پزشکان متخصص پوست یا جراحان پلاستیک قابل خریداری هستند.

دو دسته بندی کلی برای فیلرهای پوستی وجود دارد. یکی براساس ماندگاری و دیگری براساس اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها. گروه‌بندی که در ادامه خواهید خواند، تلفیقی از هردو دسته‌بندی اصلی فیلرهای پوستی است.

 

چگونه پرکننده های پوستی می توانند ظاهر من را تقویت کنند؟

در حالی که پرکننده های پوستی به طور اتفاقی به عنوان "پرکننده های چین و چروک" شناخته می شوند ، آنها می توانند خیلی بیشتر یکدست کردن چین و چروک را انجام دهند. در اینجا چند مورد از رایج ترین مواردی که پرکننده های پوستی می توانند به شما کمک کنند را معرفی میکنیم:

 

·         خطوط اطراف بینی و دهان را صاف کنید (خطوط ماریتونت ، خطوط لبخند ، و پرانتز)

·         تقویت و بازیابی حجم در گونه ها یا معابد فرو رفته

·         خطوط لب عمودی را کاهش دهید

·         لب ها را بریزید و تقویت کنید

·         چین و چروک را صاف کنید

·         تقارن را در بین ویژگی های صورت بهبود بخشید

·         بازگشت به بالا

 

پرکننده ها با چه مواردی ساخته شده اند؟

محصولات پرکننده با تأیید FDA، انواع مختلفی دارند که جراحان زیبایی از آن استفاده می کنند. به طور کلی ، پرکننده ها بر اساس ماده ای که از آن ساخته می شوند ، طبقه بندی می شوند.

 

منبع : خانه سفید