سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

تزریق چربی

ما سلولهای چربی را در همه جای بدنمان داریم - اما نه جایی که برای منحنی ها و کانتورهای زیبا مورد نظر باشد - . انتقال چربی (تزریق چربی) یک تکنیک نسبتاً جدید است که به دلیل نتایج زیبا و طبیعی که ارائه می دهد، هر سال با محبوبیت رو به رشدی مقابل می شود. افرادی که از حجم و کانتور باسن ، صورت ، سینه یا شکم ناراضی هستند ، می توانند چربی خود را به این مناطق منتقل کنند و باعث بهبود ظاهر این قسمت شوند.

 

انتقال چربی (تزریق چربی) مورد توجه مخاطبان گسترده قرار می گیرد ، زیرا خود عمل جراحی حداقل تهاجمی است و این روش همه کاره است - می توان از آن برای پر کردن حجم از دست رفته در صورت ، افزایش اندازه و شکل باسن یا صاف کردن افسردگی در آن استفاده کرد. معده یا سینه های ناشی از تروما یا جراحی های قبلی. اماکن مشترکی که برای برداشت چربی مورد استفاده قرار می گیرد شامل شکم ، ران و باسن است - این افراد برای بسیاری از افراد "مناطق مشکل" محسوب می شوند و غالباً چربی زیادی دارند. با برداشت از این مناطق ، مناطق دارای مشکل کاهش می یابد و کانتور بهبود می یابد

 

پس از برداشت چربی با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن ، آنرا تصفیه کرده و برای فرایند تزریق آماده می شود. این بهترین چربی ها را برای زنده ماندن چربی ها فراهم می کند ، زیرا برخی از سلول ها می توانند خود را در محل جدید خود مستقر کرده و با گذشت زمان دائمی شوند. روند تزریق حداقل تهاجمی است و بیماران می توانند با کمترین خرابی در انتظار نتایج زیبا و طبیعی باشند.

 

مشاوره تزریق چربی

اگر شما علاقه مند به بهبود خط بدنه خود با انتقال چربی هستید ، به یک کلینیک زیبایی معتبر جهت مشاوره مراجعه کنید. در ابتدا ، اهداف خود را برای جراحی بحث می کنید و تعیین می کنید که آیا این اهداف با جراحی انتقال چربی یا یک روش دیگر قابل دستیابی هستند. مشاوران به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید که آیا انتقال چربی یا روش دیگری نتایج مورد نظر را به شما ارائه می دهد ، و همچنین اطمینان حاصل می کند که شما کاندیدای خوبی برای انجام این امر هستید یا خیر. شما می توانید هر گونه سؤالی را که ممکن است در مورد این روش داشته باشید بپرسید و درباره جراحی ، ریکاوری ، خطرات و نتایج عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید. مشاوره انتقال چربی فرصتی ارزشمند برای آماده شدن قبل از جراحی است.

 

نامزدهای انتقال چربی

اگرچه انتقال چربی روشی سریع در حال رشد است که نتایج زیبایی را به وجود می آورد و برای بسیاری از افراد خوب کار می کند ، اما گزینه مناسبی برای همه نیست. کاندیداهای انتقال چربی ایده آل افرادی هستند که دوست دارند حجم لطیف و طبیعی را به یک یا چند ناحیه از بدن اضافه کنند یا چهره پیری را جوان کنند. کاندیداهای انتقال چربی به دلایل ایمنی باید به طور کلی از سلامتی برخوردار باشند. لیپوساکشن قبلی می تواند بافت اسکار ایجاد کند و مکان های بالقوه برداشت را محدود کند. بیماران باید انتظارات واقع بینانه ای را برای این روش داشته باشند و قبل از تصمیم گیری ، تمام گزینه های درمانی موجود را بررسی کنند.