سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

بهترین فصل کاشت مو

انجام عمل کاشت مو تصمیم بزرگی است که جنبه های مختلف آن را باید در نظر بگیرید ، از انتخاب کلینیک مناسب گرفته تا تصمیم گیری در مورد بهترین زمان برای کاشت. در هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین زمان برای پیوند ، فاکتور های مختلفی برای شما به وجود می آیند که ما در این مقاله به این فاکتور ها پاسخ خواهیم داد تا کار شما را آسان تر کنیم.

کاشت مو به هر روش و برای هر مشتری متفاوت است. اما بهترین زمان برای کاشت مو در بیشتر موارد مشابه است. از بهترین سن برای کاشت مو، تا بهترین فصل کاشت مو ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده ایم.

 

آیا می توانم در هر سنی کاشت مو انجام دهم؟

ریزش مو در هر سنی ممکن است آغاز شود و به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. در سنین جوانی می توانید موهای خود را در قسمت جلویی از دست بدهید. خط موی شما می تواند شروع به بلوغ کند و کمی به سمت بالا کشیده شود. آرایش موی بالغ چیزی نیست که نگران آن باشید و این بدان معنا نیست که شما نیاز به عجله برای کاشت مو دارید.

 

کاشت مو همیشه ضروری نمی باشد و یا همیشه توصیه نمی شود.

 

سن مشخصی برای بهترین زمان کاشت مو وجود ندارد. اما در بعضی موارد ممکن است خیلی جوان باشید و ریزش موی شما ممکن است به اندازه کافی شدید نشده نباشد. به شما توصیه میکنیم که قبل از انجام عمل کاشت مو حتما با مشاوران این عمل صحبت کنید تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید و همچنین دانایی کافی را از عمل کاشت مو به دست بیاورید.

 

چه فصلی از سال برای کاشت مو مناسب تر است؟

هنگام انجام عمل کاشت مو باید به روند بهبودی فکر کنید. اول از همه توصیه می کنیم 7 تا 14 روز کامل برای استراحت و بهبودی مرخصی بگیرید. بنابراین توصیه نمی شود در طی یک دوره کاری ، کاشت مو انجام دهید.

 

بعد از معالجه شما 14 روز اول توصیه می شود شنا نکنید. اگر قصد دارید تعطیلات بزرگ تابستانی خود را برای سال تعطیل کنید ، این را در خاطر داشته باشید که احتمالاً ایده خوبی نیست که کاشت مو را هفته قبل از تعطیلات تابستانی انجام دهید.

 

با این حال ، این بدان معنی نیست که شما نباید بعد از پیوند به تعطیلات بروید. توصیه می کنیم استراحت و بهبودی را به مدت یک هفته پس از درمان خود انجام دهید. انجام یک استراحت خوب برای یک هفته میتواند مناسب باشد. استراحت زمستانی در یک کلبه ، یا یک تفریح ??شهری در تابستان ؟!

 

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که توصیه می کنیم به مدت 14 روز بعد از درمان، از قرار گیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید پرهیز کنید. اگر به فکر کاشت مو در ماه های آفتابی هستید ، حتما یک کلا آفتاب گیر گشاد تهیه کنید.

 

منبع: خانه سفید