سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

 

نگرانی در مورد زیبایی شناسی و سلامتی صورت باعث افزایش علاقه به داشتن ابروهای هماهنگ و سلامت موهای ثابت شده است. در حقیقت ، ابروهای باریک یا ضخیم به روشی تبدیل شده اند که مدل ها و افراد مشهور از آن استفاده می کنند ، که به نوبه خود باعث افزایش علاقه تقریبا هر کسی می شود. خصوصیت این مراقبت از ابرو این است که تقریباً به طور یکسان بر زن و مرد تأثیر می گذارد. این امر هم زنان و مردان را به انجام عمل کاشت ابرو تحریک کرده است.

 

کاشت ابرو به طور فزاینده تقاضا می شود ، زیرا آنها نقش اساسی در ترسیم ویژگی های صورت ما دارند و بنابراین جزئی از شخصیت ما هستند. فرد بدون ابرو یا تراکم کم ظاهری را ارائه می دهد که می تواند با استفاده از بازسازی ابرو بهبود یابد.

 

چرا مو روی ابرو می افتد؟

 

 

به طور متوسط ??، می توانیم بین 400 تا 500 فولیکول روی ابروها و بین 150 تا 250 مژه داشته باشیم. موها در طی چرخه های چند مرحله رشد می کنند: آناژن (مرحله رشد) ، کاتاژن (مرحله تخریب) و تلوژن (فاز استراحت) مانند مو ، موهای ابرو روزانه از بین می روند. روزانه حدود 300 فولیکول از دست می دهیم.

 

با این وجود ، ممکن است عوامل دیگری نیز وجود داشته باشد که می تواند باعث ضعیف شدن موها و ریزش موهای مو شود. از جمله این عوامل می توانیم پیدا کنیم:

 

فیبروز آلوپسی جلو

این یک مشکل به طور فزاینده ای در محیط ما است که زنان و مردان را تحت تأثیر قرار می دهد. ریزش مو در خط مو در سطح پیشانی و معبد رخ می دهد. موها با جای زخم جایگزین می شوند ، بنابراین رشد نمی کنند. افتادن ابرو می تواند همزمان ، بعد از آن اتفاق بیفتد یا اولین نشانه این آلوپسی باشد.

 کاشت ابرو

آلوپسی اوره

این یک بیماری ایمونولوژیک است که در آن ، دفاعی بدن ما مستقیماً به ریشه مو حمله می کند و باعث ریزش آن می شود. این ریشه زنده مانده است ، بنابراین می تواند موهای خود را از نواحی آسیب دیده مجدداً بسازد. پوست سر شایعترین منطقه درگیر است ، اما ابروها را می توان به طور همزمان یا در انزوا نیز تحت تأثیر قرار داد. عفونت های موضعی با ضد التهاب می توانند باعث کند شدن بیماری و رشد مجدد مو شوند.

 

درماتیت سبورئیک و پسوریازیس

بیماری های پوستی پوسته پوسته می توانند در نواحی مویی ظاهر شوند و باعث بلوغ و ریزش زودرس آنها شوند. شیوع پوست سر ، ابرو و حتی بین ابروها مکرر است. ریزش مو می تواند بسیار چشمگیر ، فراوان و همراه با پوسته پوسته شدن یا ضخیم شدن ضخیم باشد ، اما به محض متوقف شدن شیوع بیماری ، موها کاملاً عادی ریخته می شوند.

 

جراحی و زخم

زخم ها ریشه مو را به طور دائم از بین می برند. ابرو لبه استخوانی را که از چشم محافظت می کند ، پوشانده است ، بنابراین مکانی است که ضربات یا جراحات با فرکانس خاصی رخ می دهد. علاوه بر این ، ممکن است سرطان پوست روی صورت ظاهر شود که نیاز به مداخلات جراحی دارد. برای بازیابی مو در این مناطق ، یک پیوند بازسازی کننده مو در نظر گرفته می شود.