سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

آیا شما به این فکر می کنید که موها را به طور دائم از ناحیه صمیمی خود جدا کنید؟ آیا می خواهید بدانید لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی چیست؟ مانند هر نوع ریزش مو و به خصوص برای رفع دائمی مو در چنین قسمت ظریف بدن ، توصیه می شود متخصص زیبایی شناسی مناسبی را پیدا کنید. بنابراین ، پیروی از توصیه های متخصصان کاملاً ضروری است تا اپیلاسیون مؤثر و مقرون به صرفه باشد.

 

ما با جزئیات به تجزیه و تحلیل خصوصیات استفاده از این نوع از موهای زائد به طور دائم در ناحیه صمیمی یا بیکینی می پردازیم.

 

لیزر موهای زائد در بیکینی یا کشاله ران چگونه است؟

برای فهمیدن این نوع ریزش مو از چه مواردی تشکیل شده است ، ما شک و تردیدهای خاصی را که معمولاً بسیار متداول هستند حل می کنیم:

 

آیا بیشتر از بقیه بدن صدمه دیده است؟

هنگام انجام درمان لیزر موهای زائد ، حسی که دارید از یک لکه دار است. با این حال ، این درد به هر فرد و آستانه آنها بستگی دارد.

 

به همین ترتیب ، منطقه ای که درمان در آن انجام می شود نیز تأثیر می گذارد. مناطقی که بیشترین تعداد انتهای عصب را دارند و بنابراین ، در جایی که بیشترین حساسیت پیدا شود ، در زیر بغل ، کشاله ران و دستگاه تناسلی قرار دارند.

 

آیا هنگام قاعدگی انجام این کار راحت است؟

به دلایل بهداشتی ، توصیه می شود لیزر موهای زائد با لیزر را در مواقع دیگر که زن در دوره قاعدگی نباشد ، انجام دهید. به نوبه خود ، با نزدیک شدن به تخمک گذاری ، حساسیت پوست خانم معمولاً بیشتر است ، بنابراین ناراحتی و ناراحتی نیز افزایش می یابد.

 

هر جلسه معمولاً چقدر طول می کشد؟

مدت زمان هر جلسه به اندازه منطقه بستگی دارد. بنابراین ، ناحیه تناسلی به همراه کشاله ران ، حدود 30 دقیقه طول می کشد تا راهنمایی شود. اگر علاوه بر این موارد ، می خواهید منطقه خط طلوع آفتاب را معالجه کنید 5 دقیقه دیگر هم می خواهد.

 

آیا بهداشتی است؟

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، لیزر موهای زائد لیزر در ناحیه بیکینی کاملاً بهداشتی است تا زمانی که به دوره قاعدگی نروید. به همین ترتیب ، این امر باعث می شود که ناحیه تمیز نگه داشته شود و موهای شما پژمرده نشود.

 

آیا بهتر است این نوع از موهای زائد را در تابستان یا زمستان پیاده سازی کنید؟

تمام موهای زائد بهتر است با بدن برنزه نشده انجام شود. در نتیجه توصیه می شود در مواقعی که نیازی به قرار گرفتن در معرض نور خورشید نباشید ، درمان را انجام دهید ، اگرچه با فناوری نوآورانه ای که امروزه در مراکز استفاده می کنیم می توانیم موهای خود را در همه اوقات سال بدون خطر اضافی انجام دهیم.