سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

 

تزریق چربی به صورت

جراحی تزریق چربی یک عمل جراحی زیبایی برای تزریق چربی از یک قسمت از بدن به قسمت دیگر است. همچنین به عنوان "تزریق چربی" یا "لیپومدلینگ" شناخته می شود.

 

هدف از این کار برداشتن چربی ناخواسته از ناحیه ای از بدن (مانند شکم یا ران) و استفاده از آن برای صاف کردن یا افزایش اندازه ناحیه دیگر (مانند سینه یا صورت) است.

 

اگرچه این یک روش نسبتاً جزئی است ، تصمیم گیری برای انجام آن یک تصمیم بزرگ است. این می تواند گران باشد ، نتایج را نمی توان تضمین کرد و خطراتی در نظر گرفته می شود.

 

این ایده خوبی است که قبل از پیشبرد گزینه های دیگر برای از بین بردن چربی مانند برنامه کاهش وزن غیر جراحی را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید بخوانید آیا جراحی زیبایی برای من مناسب است؟

 تزریق چربی به صورت

قیمت آن چند است؟

در انگلیس بسته به اندازه منطقه موردنظر ، تزریق چربی جراحی بین 2000 تا 6 هزار و 500 پوند هزینه می کند. ممکن است هزینه های اضافی برای مشاوره ، مراقبت های بعدی و هر جلسه درمانی دیگری که شما نیاز دارید ، باشد.

 

کجا بروم؟

اگر به دنبال انگلستان هستید ، وب سایت کمیسیون کیفیت مراقبت (CQC) مراکز درمانی را که می توانند تزریق چربی جراحی را انجام دهند ، بررسی کنید. کلیه کلینیک ها و بیمارستان های مستقل که جراحی زیبایی در انگلیس ارائه می دهند باید در CQC    ثبت شوند که گزارش های بازرسی و رتبه بندی عملکرد را منتشر می کند تا به افراد کمک کند تا مراقبت را انتخاب کنند.

 

شما همچنین باید از جراحانی که قصد انجام جراحی شما را دارد تحقیق کنید. همه پزشکان باید حداقل به عنوان حداقل در شورای پزشکی عمومی (GMC) ثبت نام کنند. برای دیدن وضعیت آمادگی پزشک ، تاریخچه را ثبت کنید. همچنین ممکن است بخواهید فهمید:

 

چه تعداد عمل هایی را انجام داده اند که در آنجا عوارض وجود داشته است

اگر مشکلات پیش برود ، چه پیگیری هایی را باید انتظار داشته باشید

میزان رضایت بیمار خود را دارند

درباره انتخاب جراح زیبایی بیشتر بخوانید.