سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

می بینید ، هنگامی که از کالای مناسب استفاده می کنید ، لایه برداری می تواند تکه های خشن را صاف کرده و جای زخم های آکنه و نقاط تاریک را محو کند - اما این همه نیست! همچنین می تواند قرمزی را کاهش داده و چهره کلی شما را روشن تر کند. و اگر این به نظر می رسد خیلی صحیح باشد که درست باشد و مانند یک فرد غیرعادی باشد ، پس ، شما احتمالاً از فرمول مناسب استفاده نکرده اید. و به همین دلیل من اینجا هستم.

 

فهمیدن چگونگی لایه برداری کمی پیچیده است (به خصوص که من فقط به شما گفتم همه چیزهایی را که می دانید اشتباه است) ، بنابراین من با دکتر نیل شولتز ، متخصص پوست ، مستقر در NYC ، گفتگو کردم تا دقیقاً آنچه را که باید جستجو کنید و از آن اجتناب کنید ، صحبت کنم. در لایه بردار خود و نحوه استفاده از آن اعتماد شما ، پوست شما از شما سپاسگزار خواهد شد.

 

اما اولا: هنگام لایه برداری پوست چه کاری انجام می دهید؟

لایه برداری در حال حاضر یک کلمه پرزرق و برق در زیبایی است (و به دلایل خوبی) ، اما اگر در تمام صحبت های مربوط به آن احساس کمی از دست داده اید ، اجازه دهید من آن را تجزیه کنم. دکتر شولتز می گوید: "هنگامی که جوان هستید ، تمام سلولهای مرده پوست شما هر 28 روز یکبار از پیش برنامه ریزی می شوند." "اما وقتی بزرگتر هستید ، برخی از این سلولها به مدت 40 ، 60 ، حتی 80 روز آویزان هستند - و اگرچه دیدن آنها خیلی ریز هستند ، می توانند پوست شما را کسل کننده ، تغییر رنگ و از منافذ گرفتگی شکسته کنند. ""

و بدتر از همه ، این سلولهای مرده پوست می توانند محصولات چربی پوست را از جذب مناسب پوست خود مسدود کنند و آنها را بی فایده جلوه دهند (و این پول مستقیم در تخلیه است). آه ، و همین امر برای آرایش: در صورتی که سطح پوست شما از سلول های مرده میکروسکوپی خشن باشد ، هرگز صاف و یکدست نمی شود.

 

و این ، دوستان من ، جایی است که لایه برداری برای صرفه جویی در روز (و پوست شما) وارد می شود. هنگام لایه برداری ، کاری که انجام می دهید حذف سلولهای مرده پوستی است که بدن شما در حال ریختن نیست تا بتواند سلولهای جدیدتری ، شادتر و سالم تری از پوست ایجاد کند. نتایج؟ پوست درخشان ، یکنواخت و صاف.

چگونه پوست خود را لایه برداری می کنید؟

خوب ، بیایید یک قدم به عقب برگردیم. هنگام لایه برداری ، دو روش اصلی وجود دارد: فیزیکی و شیمیایی. اگرچه آنها اساساً هدف مشابهی دارند (برای خلاص شدن از شر پوست مرده) ، دو نوع لایه برداری کاملاً متفاوت هستند ، بنابراین قبل از اینکه به نحوه استفاده از آنها بپردازید ، ابتدا باید بفهمید که آنها چیست و چگونه کار می کنند.