سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

زندگی بعد از لیفت

جراحی لیفت صورت با نخ روشی پیچیده است که به مهارت جراحی استثنایی احتیاج دارد ، اما روند بهبودی برای اکثر بیماران بطور شگفت آور سریع است. بیماران معمولاً بعد از حدود 2 هفته به فعالیتهای روزمره خود باز می گردند (ورزش شدید باید حدود 4 هفته صبر کند) پس از جابجایی استاندارد ، و این فریم های زمانی بعد از یک مینی لیفت آسان تر کوتاه تر می شوند. از آنجا که هر بیمار کمی متفاوت تر می شود ، جراح زیبایی شما دستورالعمل های دقیقی را برای مراقبت های بعدی و بازگشت به فعالیت به شما می دهد.

 

یکی از اصلی ترین نگرانی هایی که بیماران از انجام عمل جراحی صورت خود دارند ، این است که به چه زودی بعد از انجام عمل های خود ظاهر قابل توجهی به نظر می رسند و قابل درک است - بر خلاف روش سینه یا بدن ، به عنوان مثال ، شما به راحتی نمی توانید ناحیه را با لباس بپوشانید. کبودی و تورم بعد از عمل جراحی صورت ، طبیعی است و حدود 2 روز بعد از عمل در اوج آنها قرار خواهد گرفت. پس از آن ، کبودی و تورم به تدریج بهتر می شود و پس از حدود 10 تا 14 روز توجه به آن دشوار است. حتی با این وجود ، بسیاری از بیماران احساس می کنند که حدود یک هفته یا بعد از عملشان در بیرون از منزل بیرون می روند. جراح زیبایی شما می تواند در مورد عدم اطمینان از پوشیدن آرایش استتار به شما توصیه کند.

 

از آنجا که بعد از انجام عمل جراحی به راحتی به روال خود باز می گردید ، محافظت از چهره در برابر آفتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما برای چند هفته بعد از عمل در معرض آفتاب سوختگی قرار خواهید گرفت ، به علاوه ماندن در معرض آفتاب به زخم ها کمک می کند تا حد ممکن به طور نامحسوس بهبود یابد. از یک کلاه پهن استفاده کنید و به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.

 

نتایج Facelift چگونه در طولانی مدت به نظر می رسد؟

صورت توسط جراح زیبایی و متخصص ، متخصص و متخصص جابجایی انجام می شود ، یک فیس لیفت برای دستیابی به نتایجی طراحی شده است که نه تنها در حال حاضر طبیعی به نظر می رسد ، بلکه به طور طبیعی در کنار شما خواهد شد. در حالی که هیچ چیز نمی تواند روند پیری طبیعی را متوقف کند ، بعد از عمل جراحی صورت همیشه باید سالهای جوان تر از آنچه که بدون عمل جراحی انجام می شد به نظر برسید.

 

با این حال ، موارد خاصی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا نتایج شما به بهترین نتیجه ممکن برسد. حفظ وزن سالم و پایدار از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا نوسانات قابل توجه وزن می توانند باعث کشش مجدد پوست شوند. همچنین باید یک رژیم مراقبت از پوست با کیفیت و مداوم اتخاذ کنید تا پوست خود را سالم و از پیری غیرضروری محافظت کنید.

 

هنگامی که توسط یک جراح آرایشی و بهداشتی واجد شرایط انجام شود ، جراحی لیفت صورت یک روش ایمن و یک راه عالی برای جوانسازی ظاهر شما است. بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد صحیح برداشتن صورت آسان برای شما این است که با یک جراح زیبایی آرایشی مجوز مشورت کنید. شما می توانید از ابزار ABCS Find-a-Surgeon ما برای یافتن جراحان زیبایی در منطقه خود استفاده کنید.