سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

کاشت موی سرطبیعی و تجمع چربی موضعی در زیر پوست

کاشت مو نیز مشکل از محلی تجمع چربی از بین می برد. برای تزریق چربی غنی شده با سلولهای بنیادی ، مناطقی را که بیمار با تجمع موضعی چربی در آنها مشکل دارد را هدف قرار می دهیم. زیرا مقدار زیادی سلول بنیادی در ذخایر چربی ما وجود دارد. به عنوان مثال ، در مردان ، آنها با استفاده از روش انتقال چربی Cihantimur گرفته می شوند ، مناطق ترجیح تجمع چربی شکم ، شکم ، ران و لگن است که به این صورت در عین حال به بیمار شکل می دهد.

 

موهای سالم و بی شماری که از بین نمی روند

هنگامی که ناحیه طاسی توسط پیوند ارگانیک تولید می شود ، فرآیندهای خاصی در زیر درم رخ می دهد. همانطور که گفتیم یکی از دلایل طاسی این ناحیه ، پوست سر است که نزدیک به استخوان است. با این تزریق ، در وهله اول انباشت چربی در زیر پوست تشکیل می شود. سلولهای بنیادی با ساختارهای دیگر به هم می پیوندند ، سرعت تشکیل سلولهای جدید را افزایش می دهند و بافت زیر جلدی تولید می شود. پیوند جابجایی، به عنوان در منطقه تمویل کننده، همچنان در مناطق جدید خود زندگی می کنند. با گذشت زمان ، ریشه های جدید که از طریق مکانیسم احیا کننده سلول های بنیادی قوی تر می شوند ، موهای بسیار و سالم تری نسبت به گذشته تولید می کنند.

کاشت مو ارگانیک چیست؟

کاشت مو ارگانیک ، که به عنوان نتیجه یک مطالعه 2 ساله تحقیق و توسعه در آزمایشگاه های بین المللی استتیک آغاز شده است ، با استفاده از تزریق سلول بنیادی تهیه شده از بافت چربی خود بیمار انجام می شود.

یکی از مهمترین نقص در کاشت مو ، آماده سازی محل پیوند برای این روش نیست. کاشت مو در واقع یک روش کاشت است. هرچه فولیکولهای مو و محل پیوند از کیفیت بالاتری برخوردار باشند ، نتایج روش کاشت مو بهتر خواهد بود.