سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

 

فرکشنال co2

 

هنگامی که به دنبال یک درمان با فرکشنال لیزر CO2    برای بهبود لکه های قهوه ای هستید ، تن های ناهموار پوست ، بافت سفت و سخت ، جای زخم آکنه و آن دسته از خطوط و چروک های مشکل دار ، جستجو می تواند گیج کننده باشد. در اورنج کانتی ، جستجو به دلیل طیف وسیعی از گزینه هایی که در اینترنت ، پستی و حتی گروپون به بازار عرضه می شود ، دشوارتر می شود. اما ، در نتایج ارائه شده توسط سیستم های لیزر CO2 با فرکشنال مختلف و با پزشکانی که درمان را انجام می دهند ، تفاوت های چشمگیری وجود دارد. در زیر برخی از دستورالعملهای مفید هنگام تحقیق در مورد درمانهای با لیزر CO2 فرکشنال است.

 

یکی از مهمترین سؤالاتی که باید هنگام مشاوره در مورد لیزر فرکشنال CO2 یا هر نوع درمان با لیزر برای آن بپرسید ، است. . . آیا پزشک یا مطب دارای لیزر است؟ بسیاری از پزشکان ، مطب ها و اسپاسهای مدی اسپری را لیزرهای CO2 فرکشنال خود را به اشتراک می گذارند و وقتی تمام درمانها انجام می شود ، روز یا هفته یا ماه را برنامه ریزی می کنند. متأسفانه ، لیزرها دارای نوری ظریف و پیچیده و سایر عناصر الکتریکی دقیقاً کالیبره شده هستند که برای سفر از دفتر به محل دیگر طراحی نشده اند و به طور مداوم کالیبراسیون خود را در پارامترهای ایمن حفظ می کنند. بنابراین توصیه من این است که مطمئن شوید مطب یا پزشک صاحب لیزر است و از مطب به دفتر یا شهر به شهر دیگر سفر نمی کند.

 

دوم ، لیزرهای CO2 با فرکشنال با کیفیت بالا گران قیمت هستند و بسیاری از لیزرهای فرکشنال ارزان تر فرکشنال در ایالات متحده از کارخانه هایی در چین و جاهای دیگر خریداری می شوند که ممکن است الزامات ایمنی لازم را که توسط FDA ارائه شده است را برآورده نکنند یا فناوری لیزر آنها را مورد بازرسی و خرید قرار دهند. توسط FDA پاک شده است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که لیزر دفتر از یک شرکت معتبری است که می توانید با آن تماس بگیرید یا وب سایتی که می توانید بازدید کنید.

 

در مرحله بعد ، برای اینکه ایمنی و کارآمد لیزر CO2 فرکشنال باشد ، پرتو لیزر CO2 فرکشنال باید به میزان انرژی خاصی برسد و تعامل پرتوی لیزر با پوست باید به طور فوق العاده ای سریع باشد (توجه: سرعت پرتوی لیزر و سرعت عمل یکسان نیست. )

چرا این مهم است؟ سطح انرژی حاصل از لیزر و سرعت پرتوهای لیزر کیفیت نتیجه را تعیین می کند. یعنی این دو عامل مورد نیاز هستند و بهبود بهینه در ظاهر پوست شما را تعیین می کنند ، همانطور که با تولید کلاژن ، از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست مشهود است. متأسفانه ، بسیاری از سیستم های لیزر CO2 با قیمت پایین تر در اورنج کانتی یا به سطح انرژی مناسبی می رسند اما به سرعت مورد نیاز پرتوی لیزر دسترسی ندارند یا ممکن است آنها یک پرتوی سریع لیزر داشته باشند اما سطح انرژی لیزر کافی نیست ، منجر به کمتر از نتایج رضایت بخش ، تولید کلاژن محدود و بی نظم با از بین بردن چین و چروک کمتر و بدون خطر ، و خطرات بیشتری از عوارض.

 

لیزر CO2 Fractional ما توسط Lumenis ، رهبر تاسیس شده در فناوری لیزر برای بیش از 40 سال ساخته شده است و یک رهبر جهانی بی نظیر در لیزرهای پوستی ، چشمی و جراحی محسوب می شود. کیفیت در جراحی زیبایی بینی تجدید شده است.

 

بر خلاف لیزرهای تخفیف دار و کمتر پیشرفته ، لیزر CO2 فرکشنال Lumenis از فناوری لیزر اولتراپولس استفاده می کند که برای هر بیمار بی نظیر نتایج بی نظیری را ارائه می دهد. علاوه بر این ، لیزر CO2 فرکشنال Lumenis دارای فن آوری برای ارائه انرژی و لیزر لیزر مناسب برای درمان سریع و دقیق پوست و چروک ها "در سطح بهینه برای نتایج چشمگیر ، سریعتر و با درد کمتری نسبت به سایر سیستم های CO2" بوده است. در مطالعات مروری و منتشر شده اثبات شده است. در نظر گرفته شده است که لیزر 6 برابر انرژی بیشتری دارد و در مقایسه با اکثر لیزرهای CO2 موجود در بازار 2 برابر سریع است.

 

در پایان ، اهمیت این سیستم لیزر برای درمان پوست شما به همان اندازه جراح پلاستیک صورت که انجام این درمان را انجام می دهد ، اهمیت دارد. به همین دلیل است که هنگام تحقیق و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از لیزرهای کربن فرکشنال برای انجام آن استفاده می شود ، محتاطانه و عاقلانه است که بیش از قیمت مناسب در نظر بگیریم.