سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

هزینه کاشت مو به تعداد پیوند مورد نیاز و روش درمانی بستگی دارد (FUE ، FUE3 ، موهای تراشیده ، بدون سایید ، مو خاکستری). در هر صورت ، قیمت کاشت مو باید بصورت جداگانه تعیین شود ، به این ترتیب تراکم مو مورد نظر تعیین کننده است.

 

در طی مشاوره رایگان در PROHAARKLINIK ، پزشک ما خوشحال خواهد شد که اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت پیوند مو به شما ارائه دهد.

 

در زیر در مورد هزینه تقریبی پیوند مو اطلاعاتی کسب کنید یا آن را با استفاده از ماشین حساب هزینه کاشت مو ما محاسبه کنید.

 

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به روش انجام می شود

در جدول زیر بسته به روش (FUE ، FUE3) ، نوع درمان (ناحیه هدف تراشیدن ، تراشیده نشده) و نوع مو (موهای معمولی ، موهای خاکستری) هزینه کاشت مو در هر مو پیوند وجود دارد.

 

قیمت های سبز قیمت های ویژه ای هستند و فقط برای مدت کوتاهی معتبر هستند.

فرم تماس

برای ترتیب قرار ملاقات یا مشاوره یا سؤال در مورد پیوند مو از فرم تماس زیر استفاده کنید.

ریزش مو یک مشکل گسترده در آقایان و خانمها است و بر رفاه افراد مبتلا به بیماری فوق العاده بد تأثیر می گذارد. هر سال تعداد درمان های موجود در زمینه جراحی مو رو به افزایش است.

کاشت مو / ضخیم شدن مو چگونه انجام می شود؟

خوشبختانه ، هر کس این گزینه را دارد که حتی از چندین روش درمانی نیز صحیح را انتخاب کند تا مجدداً ظاهر کامل مو پیدا کند.

 

کاشت موهای خود رایج ترین روش درمانی است و بسته به وضعیت مو ، موها به صورت جداگانه (روش FUE) یا از طریق نوار بافتی در قسمت پشت سر (روش FUT) برداشته می شود و مجددا کاشته می شود.

به اصطلاح رنگدانه میکرو (MHP) بهبودی کاملاً بصری از وضعیت مو است ، زیرا رنگدانه های رنگی به پوست سر تزریق می شوند (به آرایش دائمی مراجعه کنید). MHP یک ضخامت موی نوری است که مخصوص مراقبت طولانی مدت است و بدون برش یا زخم انجام می شود.

درمان خون اتولوگ / PRP درمانی (بلند کردن خون آشام) می تواند ریزش مو را به روشی طبیعی خنثی کند و در ترکیب با پیوند مو ، می توان میزان رشد فولیکول های مو پیوند یافته را افزایش داد. برای این کار ، فقط چند میلی لیتر از خون خود را سانتریفیوژ کرده و سپس با یک سوزن ریز به پوست سر تزریق می کنید. روند طبیعی به نتیجه ای سریع می رسد.