سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

عوارض لیزر موهای زائد

درد، قرمزی و التهاب

لیزر موهای زائد به طور خاص پیاز مو و فولیکول‌های مو که ارگان‌های موساز بدن هستند را مورد هدف قرار می‌دهد. آسیب زدن به هر بافتی، واکنش بدن را به همراه خواهد داشت. به همین جهت تخریب انتخابی فولیکول‌ها می‌تواند باعث بروز واکنش‌هایی مانند قرمزی و التهاب پوست در محل‌های تحت درمان با لیزر شود. ممکن است بعد از لیزر کمی احساس ذوق زدن پوست یا حساس شدن آن نسبت به لمس را تجربه کنید. تورم هم ممکن است دیده شود. البته همه‌ی افراد این علایم را تجربه نمی‌کنند.

قرمزی و التهاب معمولاً موقت بوده و خیلی زود ناپدید می‌شوند. نواحی پوست که دچار این عارضه می‌شوند، ظاهری مشابه پوستی خواهند داشت که به تازگی وکس یا اپیلاسیون شده باشد. گاهی برای کاهش واکنش پوست به فرآیند لیزر، از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

قرمزی و التهاب قابل پیشگیری نیستند و از عوارض طبیعی لیزر موهای زائد محسوب می‌شوند. در مورد درمان، استفاده از کمپرس سرد بلافاصله بعد از لیزر و استفاده از استروئیدهای موضعی (در صورت نیاز) می‌توانند باعث بهبود عوارض لیزر موهای زائد شوند.

همانطور که اشاره کردیم، فرآیند لیزر موهای زائد نباید دردناک باشد. گاهی به دلیل حساسیت بالای پوست یا عدم استفاده از تکنیک‌های خنک‌سازی در طی درمان، بیمار دچار درد و سوزش پوست می‌شود. در صورت حساس بودن پوست، ممکن است متخصص لیزردرمانی از بی‌حسی موضعی استفاده کند. استفاده از کمپرس سرد بلافاصله بعد از درمان نیز باعث کاهش درد می‌شود.

 

خطر عفونت پوست

مانند سایر روش های آرایشی موهای زاید ، آسیب دیدن فولیکول های مو با لیزر می تواند خطر عفونت ایجاد کند.

 

در حالی که بهبود می یابد ، منطقه آسیب دیده باید به عنوان زخم درمان شود. افراد باید علائم عفونت را به متخصص پوست گزارش دهند.

 

سرانجام ، در صورت بروز عفونت ، نباید از کرم های آنتی بیوتیک بدون نسخه (OTC) در مناطق زیادی از پوست استفاده کرد.

 

عوارض جانبی نادر

عوارض جانبی کمتر شایع بعد از لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

 

سوختگی و تاول

پزشک مطب با بیمار زن صحبت می کند

استفاده از یک پزشک مطمئن باعث کاهش خطر عوارض جانبی خواهد شد.

اگر لیزر موهای زائد به درستی انجام نشود ، خطر سوختگی و تاول وجود دارد.

 

با این وجود ، هنگامی که یک پزشک متخصص انجام این روند را انجام می دهد ، سوختگی و تاول بسیار نادر است.

 

لیزر موهای زائد از لیزرهای پر حرارت استفاده می کند.

 

پزشک ممکن است درست قبل از استفاده از لیزر دستگاه خنک کننده را روی پوست فرد بمالد. این به جلوگیری از سوختن لیزر پوست کمک می کند.

 

زخم ها

اسکارها معمولاً عارضه لیزر موهای زائد نیست. اما ، اگر پزشک خطایی انجام دهد ، ممکن است زخم ایجاد شود. این مسئله نباید بیشتر متخصصان مجرب باشد.

 

اگر افراد بعد از آن به درستی از منطقه موردنظر مراقبت نکنند ، ممکن است زخمها شکل بگیرند.

 

آنها باید پوست آسیب دیده را طوری درمان کنند که گویی دچار آفتاب سوختگی شده اند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. این به معنی مرطوب نگه داشتن ، محافظت در برابر نور و به طور مرتب برای علائم عفونت است.

 

 

آیا درمان لیزر موهای زائد ، موثر است؟

لیزر موهای زائد درمانی مؤثر است ، اما بندرت موهای زائد دائمی را به دست می آورد. با این وجود ، درمان با لیزر می تواند رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

بعد از اولین روش درمانی ، بسیاری از افراد تنها برای چند ماه موهای خود را از بین می برند. در نهایت موها رشد می کنند ، اگرچه اغلب ریز ، سبک تر و احتمال کمتری نسبت به گذشته مشاهده می شوند.

 

بسیاری از افراد برای دستیابی به راه حل دائمی تر یا رضایت بخش تر برای موهای ناخواسته ، به چندین جلسه نیاز دارند. ممکن است موها با هر جلسه بعدی ، سبک تر و نازک تر شوند. بعد از درمان کافی ، ممکن است رشد مجدد آن به طور کلی متوقف شود.

 

لیزر موهای زائد همچنین ممکن است روی موهای تیره موثرتر باشد. افرادی که موهای بلوند ، قرمز یا مایل به خاکستری دارند ممکن است متوجه تغییر زیادی نشوند ، زیرا چراغ های لیزری جذب موهای تیره می شوند و اغلب روی موهای سبک موفق نیستند.

 

منبع : خانه سفید


مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی ، شامل انجام یک سری میکرونفیلتراسیون به کمک یک سوزن مخصوص کوچک، در اطراف ناحیه ای است که چربی در آن جا انباشته شده است. این کار در پوست میانی و درست زیر اپیدرم انجام می شود که از قبل باید با الکل تمیز و ضد عفونی شده باشد. با استفاده از این سوزن ، چندین ماده تزریق می شود که باعث می شود چربی انباشته شده را حل کند. به طوری که بدن متعاقباً آنها را از طریق ادرار خارج کند. بنابراین ، کاهش تدریجی چربی در حجم آن ناحیه حاصل می شود. زیرا محصولات دارویی هومیوپاتی یا معمولی که در تزریقات استفاده می شود ، مستقیماً روی بافت چربی عمل می کنند و باعث می شوند چربی اضافی و سایر سموم موجود در منطقه از بدن خارج شود.

 

با این حال ، مزوتراپی روشی برای کاهش وزن نیست. اگرچه در نتیجه از بین بردن چربی باعث کاهش وزن می شود ، مزوتراپی یک درمان مکمل برای رژیم غذایی و ورزش بدنی است و به طور خاص روی چربی یا سلولیت موضعی عمل می کند که امکان از بین بردن آن وجود ندارد. مزوتراپی همچنین روشی برای حل مشکلات مربوط به زمینه زیبایی پوستی مانند چین و چروک پوست ، زخم ها ، آکنه ، علائم کشش یا ریزش مو است. همچنین می تواند در مشکلات سلامتی مانند بیماری های عروقی یا زخم های عروقی پاها موثر باشد.

 

مزوتراپی همچنین به توانایی تسکین دردهای حاد یا مزمن اعتبار دارد. به حدی که پزشکان و متخصصان خاصی در زمینه پزشکی ورزشی از این تکنیک برای آرام کردن درد ناشی از صدمات ناشی از تمرینات ورزشی استفاده می کنند. هرچند تأثیری در بهبودی کامل آن ندارد.

 

موارد درمانی مزوتراپی بیشتر در قسمت هایی از بدن که بیشتر تمایل به تجمع چربی موضعی دارند، انجام می شود. قسمت هایی مانند: شکم ، ران ، باسن و ... ، اما همچنین در مناطق دیگر مانند مچ پا و بازوها نیز وجود دارد. برای تقویت اثر درمان ، از عنوان کوکتل می توان استفاده کرد که مخلوطی از ترکیبات مختلف گیاهی با خصوصیات لیپوساکشن ، محکم و شکل دهنده می باشد.

 

تاثیر مزوتراپی بر ریزش مو

برای درمان ریزش مو از مجتمع های ترمیم کننده پروتئین ها ، ویتامین ها و سلنیوم استفاده می شود که برای تغذیه ، تقویت و احیاء مو در واحد Pilosebaceous تزریق می شوند. تعداد جلسات از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است ، اگرچه بین شش تا ده متغیر است.

 

مزوتراپی نیازی به بیهوشی موضعی ندارد ، بدون درد است و همچنین هیچگونه عوارض جانبی ندارد ، مگر اینکه قرمزی جزئی و التهاب پوستی در جایی که میکرو تزریق ها استفاده می شود ، برای کوتاه مدت ظاهر شود.

 

شرایط استفاده از مزوتراپی

استفاده از مزوتراپی نباید به منظور تعیین تشخیص یا انتخاب یک روش درمانی در موارد خاص مورد استفاده قرار گیرند. در این سرویس ، توصیه ای به صراحت یا ضمنی در مورد داروها ، تکنیک ها ، محصولات و غیره ارائه نمی شود که فقط برای اهداف اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این سرویس تحت مسئولیت انحصاری کاربران انجام می شود.

اطلاعات رد و بدل شده در این سرویس محرمانه است ، اما ممکن است محتوای آن منتشر شود و هرگونه مراجعه به داده های شخصی را حذف کند.


ریزش مو

ریزش مو در بارداری

مسائل مربوط به سلامت مو در بارداری

ممکن است مسائل بهداشتی در دوران بارداری بوجود بیاید و منجر به بروز آنزیم تلوژن شود. ریختن مو می تواند بسیار چشمگیر باشد ، به ویژه اگر به عدم تعادل مداوم هورمون ها یا ویتامین های اساسی مربوط باشد.

 

مشکلات تیروئید

اختلالات تیروئید ، مانند پرکاری تیروئید (کار کردن بیش از حد غده تیروئید) یا کم کاری تیروئید (هورمون تیروئید کمتر از حد نساب) ، ممکن است در دوران بارداری ایجاد مشکل کند.

از بین دو شرط ، کم کاری تیروئید شایع است که در هر 2 یا 3 مورد از 100 خانم باردار تأثیر دارد. ریزش مو یکی از علائم به همراه گرفتگی عضلات ، یبوست و خستگی است. در حدود 1 از 20 زن نیز ممکن است پس از تولد نوزاد دچار مشکلات تیروئید (تیروئیدیت پس از زایمان) شوند. در همه موارد ، مشکلات تیروئید به طور معمول با آزمایش خون تشخیص داده می شوند.

 

کمبود آهن

 

کمبود آهن هنگامی اتفاق می افتد که گلبول های قرمز کافی برای دریافت اکسیژن به بافت های مختلف بدن نداشته باشید. این می تواند باعث ریزش مو به همراه علائم دیگری مانند خستگی ، ضربان قلب نامنظم ، تنگی نفس و سردرد شود.

 

زنان باردار در معرض خطر ابتلا به کم خونی فقر آهن قرار دارند ، به ویژه اگر بارداری های آنها در نزدیکی واقع شده باشد ، آنها با چند برابر باردار می شوند یا بیماری شدید صبحگاهی دارند. این بیماری همچنین با آزمایش خون قابل تشخیص است.

 

در حالی که ریزش مو با این شرایط دائمی نیست ، ممکن است موهای شما به ضخامت طبیعی خود باز نگردد تا زمانی که سطح هورمون یا ویتامین به حد طبیعی برگردد.

 

ریزش مو پس از زایمان

بسیاری از خانم ها ریزش مو را طی چند ماه از زایمان می بینند ، به طور کلی حدود چهار ماه پس از زایمان اوج می گیرند. این در مورد ریزش مو صحیح نیست ، بلکه "ریختن بیش از حد مو" ناشی از افت هورمون استروژن است.

 

مجدداً ، این نوع ریزش مو تلولوژین افلوویوم تلقی می شود. در حالی که ممکن است دیدن هر روز 300 یا بیشتر موهای ریخته شده کاملاً مشکل باشد ، معمولاً بدون درمان برطرف می شود.

 

علل دیگر

توجه به این نکته مهم است که ریزش مو با تلوژن افلوویوم به طور معمول نازک می شود. اگر متوجه تکه ها یا طاسی شدیدتر شدید ، ممکن است موارد دیگری نیز در این بازی وجود داشته باشد. همچنین شرایط ژنتیکی و خود ایمنی وجود دارد که باعث ریزش مو می شود ، خواه حامله باشید یا نه.

 

آلوپسی آندروژنیک (طاسی الگوی زنانه) در اثر کوتاه شدن مرحله رشد فولیکول های مو و مدت زمان طولانی تر بین ریختن موها و رشد جدید ایجاد می شود.

آلوپسی آرئاتا باعث ریزش موی لکه دار در پوست سر و سایر قسمت های بدن می شود. ممکن است ریزش مو و رشد مجدد را تجربه کنید که غیرقابل پیش بینی یا چرخه ای باشد. هیچ درمانی برای این نوع ریزش مو وجود ندارد ، اما برخی درمان های خاص ممکن است به جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو کمک کند.

 

معمولاً موهای جدید به دلیل چرخه زندگی فولیکولهای ما ، حدود 100 مو در روز متولد و سقوط می کنند. چرخه مو برای همه موها یکسان است ، اما می توان آنها را با عواملی خارجی که باعث ریزش مو مانند تغذیه ضعیف ، زمان استرس یا در مورد خانم ها می شوند ، تغییر داد ، مانند هورمون هایی که پس از تولید ایجاد می شوند ، تغییر می کنند. بارداری یا در دوران یائسگی. بنابراین ، مهم است که شما بدانید که چگونه از ریزش مو جلوگیری کنید.

 

درمان ریزش مو

انواع مختلفی از مو وجود دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بنابراین ، هیچ راه حل عمومی برای درمان ریزش موی آقایان وجود ندارد ، اما یک مورد خاص برای هر نوع. نکته مهم این است که از موهای خود مراقبت کنیم ، در مورد موضوع مطلع شوید و علائم احتمالی را بشناسیم تا در صورت لزوم بتوانیم عمل کنیم. علاوه بر این ، جمع آوری اطلاعات و نادیده گرفتن اسطوره های مردمی مهم است.

 

بهداشت مناسب را حفظ کنید. توصیه می شود موها را با استفاده از شامپو های با کیفیت و با توجه به نوع مو شستشو دهید. مهم است که موهای خود را با ظرافت بشویید و از افتادن در عادت های معمولی مضر جلوگیری کنید ، به عنوان مثال:

 

بهتر است موها را قبل از شستشو با شامپو به طور کامل خیس کنید. زیرا موی مرطوب بسیار ضعیف تر است.

با اعتقاد به تمیز کردن کامل ، پوست سر را اصراراً با نوک انگشتان تحت فشار قرار ندهید. شامپو را باید به آرامی توزیع کنید و با کف دستان خود را به مدت 3 یا 4 دقیقه مالش دهید. توصیه می شود موها را کامل خیس کنید تا کف زیادی ایجاد شود. این کار باعث می شود ماساژ آن چندان پرخاشگر نباشد.

موها را نباید با آب گرم شستشو داد. بهتر است برای شستشوی موی سر از آب سرد استفاده شود تا به موها آسیب حرارتی وارد نشود.

به همین ترتیب ، ما باید از یک رژیم متعادل پیروی کنیم تا تمام مواد مغذی لازم برای سلامتی موهای خود داشته باشیم. برای جلوگیری از ریزش مو به دلیل وجود شوره سر ، چربی و یا وجود خارش ، می توانید با اقدامات بهداشتی شروع کنید.

اگر در مورد وضعیت موهای خود تشخیص روشنی دارید ، بهتر است با یک درمان مناسب با مشکل خود شروع کنید. اگر شک دارید ، با متخصصان مو مشورت کنید که چه کسانی هستند که بهترین روش ها را در مورد درمان های مناسب برای هر مورد به شما اطلاع می دهند.

 

درمان ریزش مو سکه ای

از آنجایی که آلوپسی آره آتا نتیجه استرس و بیماری های عصبی می باشد اولین اقدام در درمان آن مراجعه به پزشک اعصاب و روان می باشد. سپس باید با یک دندانپزشک مشاوره کنید، چراکه ممکن است این عارضه به علت عفونت های دهان و دندان باشد. بعد از آن باید احتمال عفونت های سینوسی هم مورد بررسی قرار گرفته و درمان شود.

 

پس از طی نمودن مراحل ذکر شده متخصصین کلینیک ما آماده ارائه بهترین و سریعترین راه درمان این بیماری می باشند. در ادامه با دیگر عوامل ریز مو آشنا خواهید شد :

 

اختلال موکنی | جنون کندن مو | تریکوتیلومانیا

نمی توان گفت تریکوتیلومانیا از عوامل ریزش مو می باشد. این یک نوع رفتار غلط است که فرد مبتلا موی خود را میکَند. این اختلال معمولا حین فیلم دیدن ، بازی های رایانه ای ، درس خواندن ، قبل از خواب و …. رخ می دهد. اینگونه افراد متوجه ضرر و زیان کاری که انجام می دهند هستند ولی قدرت مهارکردن خود را ندارند . آنها پس از بازی کردن با موها احساس آرامش کاذب می کنند.

 

فرد مبتلا به تریکوتیلومانیا پیش از کندن مو، میل شدیدی به این کار پیدا می کند که پس از مدتی تبدیل به تنش می شود. کندن مو به فرد آرامش، و گاهی اوقات لذت می دهد ولی بلافاصله پس از انجام این عمل، عذاب وجدان شدیدی به سراغ او می آید و خود را با برچسب هایی از قبیل بی عرضه، بی اراده و روانی آزار می دهد.

 

 


بوتاکس: موارد استفاده و عوارض جانبی

درمان زیبایی با بوتاکس یکی از موارد مورد نیاز در کلینیک های کشور ما است. سم بوتاکس یا بوتولینیم به ما کمک می کند تا به طور موقت چین و چروکهای پوست را از بین ببریم: این سمی است که به محض تزریق ، مانع از انقباض عضلات می شود ، یعنی آن را فلج می کند. به این ترتیب چین و چروک ها از بین میروند. اثر آن موقت است و بسته به هر بیمار حدود چهار یا شش ماه دوام دارد.

 

اگر در نظر گرفته اید که یک درمان جوان سازی بوتاکس را انجام دهید ، مطمئناً بسیاری از تردیدها در اطراف سر شما وجود دارد:

·         آیا می توانم از آن در هر قسمت از بدن استفاده کنم؟

·         دردناک است؟

·         و ...

مهمترین چیز قبل از تصمیم گیری این است که همیشه با پزشک زیبایی یا متخصص پوست متخصص مشورت کنید: پزشک کسی خواهد بود که شخصاً پرونده شما را ارزیابی می کند و چه کسی درمانی را توصیه می کند که مناسب ترین نیاز شما و خصوصیات شما باشد.

 

زیبایی شناسی

به عنوان مثال ، همه چین و چروک های صورت با بوتاکس قابل درمان نیستند: سم بوتولینوم فقط روی چین و چروک های پویا یا چین و چروک های بیانی اثر دارد ، یعنی آنهایی که با انجام حرکات مختلف با عضلات ایجاد می شوند. این چین و چروک ها معمولاً در قسمت فوقانی صورت ما (به خصوص بین ابرو) شکل می گیرد ، به همین دلیل درمان در این نقطه بیشتر کاربرد دارد. چین و چروک ناشی از پیری یا نور خورشید نمی تواند با سم بوتولینوم درمان شود.

 

همانطور که گفتیم اثرات بوتاکس بین چهار تا شش ماه به طول می انجامد و سپس (با تأیید پزشک ما) تکرار درمان لازم خواهد بود. بعضی اوقات ، با گذشت زمان و با تکرار برنامه ها ، ممکن است اثر بوتاکس طولانی تر و طول سوراخ ها بیشتر بماند و فاصله بیشتری لازم باشد.

 

عوارض جانبی بوتاکس

ما باید عوارض جانبی احتمالی را که ممکن است درمان بوتاکس ایجاد کند ، در نظر بگیریم ، به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام انجام این نوع درمان ، خودمان را در دست پزشکان متخصص قرار دهیم. یکی از عوارض جانبی کاملاً قابل اجتناب اگر خود را در دست متخصص قرار دهیم ، یک واکنش آلرژیک احتمالی به سم بوتولینوم است: این امر باعث ایجاد التهاب در ناحیه صورت و گلو ، تنگی نفس ، کهیر ...

 

بیشتر عوارض جانبی به استفاده نادرست از سم بوتولینوم پاسخ می دهند: مراجعه به پزشک متخصص می تواند مشکلات بسیاری را که به دلیل یک برنامه نادرست ایجاد می شود ، برای ما ذخیره کند. بیشترین مشکلی که در این موارد وجود دارد این است که پلک یا ماهیچه صورت که در آن تزریق شده افت می کند. اگر بیان طبیعی صورت بیمار در نظر گرفته نشود ، در صورتی که بوتاکس به صورت اشتباه اعمال شود ، می تواند تغییرات بسیار شدید حاصل کند ، زیرا آنچه انجام می شود ، فلج کردن عضله است ، قادر به ایجاد یک عبارت کاملاً متفاوت است. به طور معمول

 

از دیگر مشکلات مکرر معمولاً عدم توانایی بسته شدن کامل چشم ، پارگی مداوم یا برعکس ، سندرم خشکی چشم و حتی آسیب دیدن قرنیه یا تضعیف ماهیچه های صورت است.

 

منبع : خانه سفید


کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی درمانی است که به منظور اهداف زیبایی شناسی یا درمانی انجام می شود و شامل استفاده از تزریق گاز ، به طور خاص ، دی اکسید کربن در زیر پوست برای از بین بردن سلولیت ، علائم کششی ، چربی موضعی و از بین بردن افتادگی پوست است.

گاز کربوکسی تراپی با بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی به بافت کار می کند. این برنامه کاربردهای مختلفی دارد ، وقتی روی صورت انجام می شود ، تولید کلاژن افزایش می یابد. در مورد باسن سلولیت را کاهش می دهد و با چربی موضعی مبارزه می کند ، سلول های چربی را از بین می برد و در شکم ، بازوها و ران ها قابل استفاده است.

تنها حرفه ای که برای انجام کربوکسی تراپی آموزش دیده است ، متخصص زیبایی بینی یا متخصص پوست است.

تفاوت بین کربوکسی تراپی و مزوتراپی

اگرچه از نظر روش ممکن است نتایج و شرایطی که باید مورد استفاده قرار گیرند شبیه به نظر برسند ، اما این روش وجود ندارد. مزوتراپی بدن که در واقع ویتامین ها ، داروها و مواد معدنی را تزریق می کند ، یک تکنیک بدون درد است که نتایج خوبی در برداشتن ، سلولیت و چاقی موضعی دارد.

 

این درمان ها چگونه انجام می شود؟

بسته به منطقه ای که شما قصد درمان آن را دارید ، معمولاً 5 تا 10 جلسه انجام می شود که با توجه به تأثیر درمانی که می خواهید ارزیابی شود. آنها می توانند بیشتر باشند. توصیه می شود حدود 2 جلسه هفتگی انجام دهید. بعد از جلسات استراحت نکنید ، اما باید در 2 روز آینده از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید.

 

در برابر علائم کشش ، دایره های تیره و سلولیت متفاوت عمل می کند. به عنوان مثال ، در دایره های تاریک باعث بهبود شبکه مویرگی پلک های تحتانی با تزریق کوچک می شود و رنگ مایل به آبی یا تیره در دایره های تیره از بین می رود.

 

در مقابل علائم کشش ، ترمیم کلاژن را تقویت می کند. در برابر سلولیت سطح pH را افزایش می دهد و باعث کمبود منبع اکسیژن بدن می شود که با رقیق شدن رگ های خونی خود ، افزایش سطح اکسیژن و فعال شدن سوخت و ساز بدن واکنش نشان دهد.

 

آیا می توان از آنها روی بدن و صورت استفاده کرد؟

مزوتراپی می تواند صورت یا بدن باشد. مزوتراپی صورت خطوط بیان ، چین و چروک را پاک می کند ، صورت را روشن تر می کند و باعث افتادگی صورت ، گردن و گردن می شود. بدن در مناطق محلی برای کاهش سلولیت ، گنجشک و چربی ساخته شده است.

 

از کربوکسی تراپی نیز در صورت و بدن استفاده می شود و نشاط و خاصیت ارتجاعی صورت را که با افزایش سن از بین می رود ، برمی گرداند. در بدن نیز باعث کاهش خستگی ، چربی و سلولیت می شود.

 

آیا شما هر نوع خطری دارید؟

نیازی به نگرانی نیست اگر بعد از نفوذ ، دچار درد ، سوراخ شدن ، احساس سرماخوردگی ، احساس گرما ، سوزن سوزن شدن یا کبودی شوید ، زیرا این چیزی است که در بعضی موارد بعد از کربوکسی تراپی اتفاق می افتد.

 

این روش درمانی باید توسط متخصصان متخصص و مجرب پزشکی انجام شود. اگرچه مراکز زیبایی و زیبایی بیشتر و بیشتر ارائه می دهند ، اما توصیه می شود به مراکز تخصصی پزشکی مراجعه کنید.

 

قبل از انتخاب کربوکسی تراپی و مزوتراپی ، فرد باید خود را به خوبی در مورد حرفه ای که قصد انجام آن را دارد ، آگاهی و تجربیاتی که دارد و این درمان را در کجا انجام می دهد ، آگاه سازد. تمام این داده ها باید مورد مطالعه قرار گرفته و براساس آن تصمیمی گرفته شود.