سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

توصیه های بعد از لیزر موهای زائد

بلافاصله بعد از درمان لیزر موهای زائد باید از پوست خود محافظت کنید

1.       منطقه تحت درمان را از قرار گیری در معرض نور خورشید محافظت کنید. نور خورشید منطقه درمان شده را تحریک می کند و احتمالاً ناراحتی و قرمزی را تشدید کند. ساده ترین راه برای جلوگیری از این امر عدم قرار گرفتن منطقه تحت درمان در معرض تابش نور خورشید است. اگر به بیرون می روید ، مطمئن شوید که منطقه را با لباس پوشانده اید. اگر صورت خود را معالجه نمودید ، برای محافظت از آن در برابر آفتاب کلاه بپوشید.

از منابع اشعه ماوراء بنفش مصنوعی (مانند غرفه های برنزه) باید جلوگیری شود، تا زمانی که پوست کاملاً بهبود یابد و تمام ناراحتی ها ، تورم و قرمزی از بین برود.

حداقل 2 هفته بعد از لیزر باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب جلوگیری شود ، اما برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی توصیه می کنند 6 هفته از آفتاب پرهیز کنند.

از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اغلب کرم ضد آفتاب را مجدداً استفاده می کنید ، به خصوص اگر پوست را مرطوب یا عرق کرده اید.

 

2.       از قرار گرفتن در معرض پوست خود در برابر منابع گرما خودداری کنید تا زمانی که کاملاً بهبود یابد. عمل لیزر با استفاده از گرما برای از بین بردن فولیکول های مو کار می کند. قرار گرفتن در معرض منطقه تحت درمان با گرمای اضافی باعث افزایش تحریک پوست می شود. آب گرم ، سونا و اتاق های بخار باید حداقل 48 ساعت پس از تصفیه پرش کنند.

می توانید منطقه تحت درمان را حمام کنید. با این حال ، شما باید به آب خنک یا گرم بچسبید تا به منطقه کمک کند تا در اسرع وقت بهبود یابد.

 

3.       حداقل 48 ساعت بعد از درمان از ورزش شدید خودداری کنید. بالا بردن دمای بدن از طریق ورزش نیز می تواند منطقه درمان شده را تحریک کند. قبل از ورزش شدید حداقل 48 ساعت صبر کنید.

ورزش ملایم مانند پیاده روی اشکالی ندارد. فقط سعی کنید از گرمای بیش از حد جلوگیری کنید.

 

انتخاب و استفاده از محصولات مناسب پس از لیرز

1.       محل درمان شده را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید. مهم است که پوست خود را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن ناحیه باید از یک پاک کننده ملایم یا پاک کننده ای استفاده کنید که برای پوست های حساس طراحی شده است. شما می توانید به طور عادی حمام یا حمام کنید ، فقط مطمئن شوید که دمای آب خنک باشد.

می توانید منطقه درمان شده را 1-2 بار در روز بعد از درمان بشویید. اگر بیشتر شستشو دهید ، ممکن است قرمزی یا ناراحتی را افزایش دهید. بعد از 2-3 روز ، اگر قرمزی از بین رفته است ، می توانید به روال طبیعی پوست خود برگردید.

 

2.       یک مرطوب کننده را برای پوست های حساس انتخاب کنید. بعد از لیزر موهای زائد ، پوست شما نسبت به حالت طبیعی حساس تر خواهد شد. همچنین احتمالاً خشک خواهد شد ، به خصوص که بهبود می یابد. استفاده از مرطوب کننده ای که برای پوست حساس در ناحیه تحت درمان طراحی شده است ، احساس خشکی را کاهش می دهد بدون اینکه باعث تحریک بیشتر شود.

پس از درمان اولیه ، می توانید در صورت لزوم 2-3 بار در روز از مرطوب کننده استفاده کنید. فقط مراقب باشید که آن را به آرامی بکارید. منطقه مالیده شده را با مالیدن بیش از حد تحریک نکنید.

از یک مرطوب کننده غیر Comedogenic استفاده کنید. این کمک خواهد کرد تا منافذ پاک شود و بهبود را بهبود بخشد.

 

3.       از آرایش و محصولات پوستی خشن خودداری کنید. اگر موهای صورت خود را برداشته اید ، نباید از آرایش استفاده شود زیرا ممکن است باعث تحریک بیشتر پوست شود. بهتر است بعد از درمان از کمترین محصول ممکن در صورت استفاده کنید.

بعد از 24 ساعت ، اگر قرمزی از بین رفته باشد ، می توان از آرایش استفاده کرد.

همچنین باید از داروهای موضعی صورت مانند کرم ضد آکنه خودداری کنید. بعد از 24 ساعت ، اگر قرمزی از بین رفته است ، می توانید دوباره از این محصولات استفاده کنید.

 

منبع: خانه سفید


کاشت مو به روش BHT ، کاشت مو از بدن

استفاده از موهای صورت (ریش) یا موهای بدن (نیم تنه ، پاها) با تکنیک FUE معمولاً برای رفع کمبود ناحیه اهدا کننده روی سر انجام می شود. این روش باعث می شود برداشت 1000 تا 1200 پیوند در یک جلسه (گاهی اوقات 1500) ، یک مکمل بسیار با ارزش برای بازگرداندن طاسی پیشرفته باشد.

 

کاشت مو چیست؟

در طی یک روش کاشت مو معمولی ، جراح متخصص، مو ها را از نقاطی استخراج و در نقاط مورد نیاز جایگزین می کند. بنابراین ترمیم مو توسط کاشت مو، به صورت مادام العمر طاسی نقاط مورد نظر را از بین میبرد.

 

کاشت مو به روش BHT

اهداف: تکمیل کمبود ناحیه اهدا کننده در سر ، بازگرداندن طاسی

 

اصول: هنگامی که فولیکول ها در دسترس نیست ، می توان آنها را در جای دیگر جمع کرد و روی سر کاشت (یا روی صورت ، پیوند ریش را مشاهده کرد):

·         موهای ریش: انتخاب اول

·         موی قفسه سینه: دومین انتخاب برتر

·         موهای ساق: انتخاب سوم

 

تکنیک: معمولاً با تکنیک FUE.

 

مزایا: وقتی بیمار موهای بدن زیادی دارد و یک جلسه آزمایش اثبات شده است ، می توان از پتانسیل بیمار چندین بار استفاده کرد.

 

معایب: به سختی می توان برای جایگزینی همه موها استفاده کرد.

 

معیارهای ارزیابی مناسب بودن BHT : شاخص اهدا کننده قفسه سینه

در کلینیک کاشت مو خانه سفید از یک تکنیک خاص برای تعیین امکان سنجی BHT استفاده می کنیم: شاخص اهدا کننده قفسه سینه یا TDI. این روش که برای ارزیابی ناحیه اهدا کننده برای پیوند موی بدن مورد استفاده قرار می گیرد، پنج شاخص دارد:

• تراکم مو باید بالای 40 گرافت مو بر سانتی متر مربع باشد؛
• شباهت بین بدن و موی سر؛
• تعداد گرافت ها با 2 تا 3 فولیکول مو؛
• اندازه ناحیه اهدا کننده؛
• طول موی بدن.

 

منبع : خانه سفید

 


تزریق چربی

ما سلولهای چربی را در همه جای بدنمان داریم - اما نه جایی که برای منحنی ها و کانتورهای زیبا مورد نظر باشد - . انتقال چربی (تزریق چربی) یک تکنیک نسبتاً جدید است که به دلیل نتایج زیبا و طبیعی که ارائه می دهد، هر سال با محبوبیت رو به رشدی مقابل می شود. افرادی که از حجم و کانتور باسن ، صورت ، سینه یا شکم ناراضی هستند ، می توانند چربی خود را به این مناطق منتقل کنند و باعث بهبود ظاهر این قسمت شوند.

 

انتقال چربی (تزریق چربی) مورد توجه مخاطبان گسترده قرار می گیرد ، زیرا خود عمل جراحی حداقل تهاجمی است و این روش همه کاره است - می توان از آن برای پر کردن حجم از دست رفته در صورت ، افزایش اندازه و شکل باسن یا صاف کردن افسردگی در آن استفاده کرد. معده یا سینه های ناشی از تروما یا جراحی های قبلی. اماکن مشترکی که برای برداشت چربی مورد استفاده قرار می گیرد شامل شکم ، ران و باسن است - این افراد برای بسیاری از افراد "مناطق مشکل" محسوب می شوند و غالباً چربی زیادی دارند. با برداشت از این مناطق ، مناطق دارای مشکل کاهش می یابد و کانتور بهبود می یابد

 

پس از برداشت چربی با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن ، آنرا تصفیه کرده و برای فرایند تزریق آماده می شود. این بهترین چربی ها را برای زنده ماندن چربی ها فراهم می کند ، زیرا برخی از سلول ها می توانند خود را در محل جدید خود مستقر کرده و با گذشت زمان دائمی شوند. روند تزریق حداقل تهاجمی است و بیماران می توانند با کمترین خرابی در انتظار نتایج زیبا و طبیعی باشند.

 

مشاوره تزریق چربی

اگر شما علاقه مند به بهبود خط بدنه خود با انتقال چربی هستید ، به یک کلینیک زیبایی معتبر جهت مشاوره مراجعه کنید. در ابتدا ، اهداف خود را برای جراحی بحث می کنید و تعیین می کنید که آیا این اهداف با جراحی انتقال چربی یا یک روش دیگر قابل دستیابی هستند. مشاوران به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید که آیا انتقال چربی یا روش دیگری نتایج مورد نظر را به شما ارائه می دهد ، و همچنین اطمینان حاصل می کند که شما کاندیدای خوبی برای انجام این امر هستید یا خیر. شما می توانید هر گونه سؤالی را که ممکن است در مورد این روش داشته باشید بپرسید و درباره جراحی ، ریکاوری ، خطرات و نتایج عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید. مشاوره انتقال چربی فرصتی ارزشمند برای آماده شدن قبل از جراحی است.

 

نامزدهای انتقال چربی

اگرچه انتقال چربی روشی سریع در حال رشد است که نتایج زیبایی را به وجود می آورد و برای بسیاری از افراد خوب کار می کند ، اما گزینه مناسبی برای همه نیست. کاندیداهای انتقال چربی ایده آل افرادی هستند که دوست دارند حجم لطیف و طبیعی را به یک یا چند ناحیه از بدن اضافه کنند یا چهره پیری را جوان کنند. کاندیداهای انتقال چربی به دلایل ایمنی باید به طور کلی از سلامتی برخوردار باشند. لیپوساکشن قبلی می تواند بافت اسکار ایجاد کند و مکان های بالقوه برداشت را محدود کند. بیماران باید انتظارات واقع بینانه ای را برای این روش داشته باشند و قبل از تصمیم گیری ، تمام گزینه های درمانی موجود را بررسی کنند.


عوارض بوتاکس

اگر قصد برنامه ریزی و یا تلاش برای بچه‌دار شدن را دارید ، قصد شیر دادن دارید یا حتی در حال شیردهی هستید ، نباید تزریق بوتاکس انجام دهید. بهتر است ایمن باشید و همیشه می توانید بعداً بوتاکس داشته باشید.

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

یک چین و چروک در پوست به طور معمول عمود بر عضله منقبض شده مستقر در زیر آن تشکیل می شود. به عنوان مثال ، عضله پیشانی یک عضله عمودی است و هنگامی که منقبض می شود (مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می برید) ، خطوط تشکیل شده (چین و چروک) افقی خواهد بود.

 

به همین ترتیب ، دو عضله که مسئولیت خطوط اخم هستند ، بین ابروها کمی به صورت افقی قرار گرفته اند ، بنابراین هنگام انقباض ، خطوط اخم عمودی ظاهر می شوند.

 

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس به عضلات تزریق می شود ، جایی که باعث تحریک عصب به آن بافت ها می شود. فعالیت عضلانی که باعث ایجاد خطوط اخم می شود کاهش می یابد ، و ظاهری نرم تر حاصل می شود. بدون داشتن عضله منقبض شده در زیر آن ، چین و چروک شدن زمان سختی دارد.

 

آیا بوتاکس دردناک است؟

هر تزریق می تواند صدمه ببیند ، اما سوزن هایی که برای تزریق بوتاکس استفاده می شود بسیار اندک است ، بنابراین درد معمولاً حداقل است. 10-20 دقیقه قبل از تزریق محل ، می توانید با یک کرم بی حس کننده موضعی یا یک بسته سرد حسابی حسابی بزنید ، بنابراین در صورت وجود ممکن است احساس درد زیادی نکنید.

 

عوارض جانبی بوتاکس

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل درد در محل تزریق ، عفونت ، التهاب ، تورم ، قرمزی ، خونریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده یک واکنش آلرژیک باشد. علائم دیگر آلرژی عبارت است از خارش ، خس خس سینه ، آسم ، بثورات جوش ، قرمز جوش ، سرگیجه و ضعف. در صورت بروز مشکلات تنفسی یا احساس ضعف یا سرگیجه سریعاً به پزشک خود بگویید.

 

همچنین خشکی دهان ، خستگی ، سردرد و گردن گزارش شده است.

 

ممکن است درباره عوارض جانبی دیگری نیز شنیده باشید ، مانند بی حسی ، افتادگی پلک ها ، اسپاسم عضلات یا پیچ خوردگی و مهاجرت ماده.

 

دلهره بودن به عنوان فقدان احساس جسمی در واقع با بوتاکس مشکلی ندارد ، زیرا بوتاکس بیهوشی نیست. تهی بودن به دلیل عدم توانایی در حرکت دادن عضله برای برخی از افراد مسئله ای است.

 

اسپاسم عضلانی در ناحیه تزریق بوتاکس در حالی که بوتاکس مؤثر است رخ نمی دهد. از همه اینها ، بوتاکس برای درمان اسپاسم های مرتبط با بلفارواسپاسم خوش خیم اساسی استفاده می شود.

اسپاسم خونریزی

فلج مغزی

فیبرومیالژیا

و اختلال مفصل گیجگاهی

 

این امکان وجود دارد که بوتاکس کمی فراتر از محل تزریق مورد نظر گسترش یابد و روی بافتهای اطراف تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، در صورت تزریق به پیشانی نزدیک به ابرو یا پلک فوقانی شما ، آنها ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند و ممکن است به طور موقت فروکش کنند.

 

بهترین پزشکان سایت های صحیح تزریق را برای جلوگیری از عوارض جانبی مانند افتادگی پلک ها می دانند. دوز کوچک و بسیار متمرکز از دوز بوتاکس کمتر از یک دوز رقیق شده بزرگ از محل تزریق پخش می شود.

 

این مسئله بر اهمیت یافتن یک پزشک که تجربه طولانی در تزریق بوتاکس دارد ، تأکید می کند. همچنین ، اگر در مورد درمان های بوتاکس خود سؤال دارید ، پزشک شما کسی است که از ویژگی های رژیم شما می داند تا به بهترین نحو بتواند هرگونه واکنش یا نگرانی از شما را ارزیابی کند.

 

منبع : خانه سفید


تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل روشی برای جوان سازی پوست است که به عنوان روشی نسبتاً طولانی برای از بین بردن چین و چروک ها ، با تزریق مقدار کمی از مواد پرکننده روی پوست صورت استفاده می شود. تزریق ژل می تواند پروتزهای پوستی را در مناطق خاصی که با از بین رفتن بافت چربی مواجه می شوند ، پر کند.

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین و چروک ها در خط خنده و اخم عمیق تر می شوند و خطوط صورت از بین می روند ، لب ها نازک می شوند و لب ها از هم می ریزند و چهره فرد اشتهای جوانی و شادی خود را از دست می دهد. ژل های پرکننده هیالورونیک اسید در زیر این چین ها تزریق می شوند تا حجم از دست رفته را جایگزین کرده و ظاهری جوان تر ایجاد کنند.

 

تزریق ژل را در کجا میتوان استفاده کرد؟

·         در لب

·         پروتز چانه

·         پروتزهای دندانی

·         معالجه برفک

·         احتقان بینی بدون جراحی

·         از بین بردن خط اخم و خندیدن

·         درمان چین و چروک دور چشم

·         از بین بردن تیرگی زیر چشم

·         درمان چین و چروک صورت

·         معالجه فرورفتگی صورت و گردن

 

فیلرهای پوستی از چه ساخته‌ شده‌اند؟

امروزه تعداد متنوعی از فیلرهای پوستی به تایید FDA رسیده‌اند که در کلینیک خانه سفید تنها از این محصولات استفاده می‌کنیم. فیلرهای مورد تایید FDA کمترین عوارض جانبی را داشته و طی مطالعات وسیع و بلند مدت، خطراتشان بررسی شده‌اند. حتماً پیش از تزریق ژل از تاییدیه FDA آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که فیلرهای مورد تایید FDA تنها توسط پزشکان متخصص پوست یا جراحان پلاستیک قابل خریداری هستند.

دو دسته بندی کلی برای فیلرهای پوستی وجود دارد. یکی براساس ماندگاری و دیگری براساس اجزای تشکیل دهنده‌ی آن‌ها. گروه‌بندی که در ادامه خواهید خواند، تلفیقی از هردو دسته‌بندی اصلی فیلرهای پوستی است.

 

چگونه پرکننده های پوستی می توانند ظاهر من را تقویت کنند؟

در حالی که پرکننده های پوستی به طور اتفاقی به عنوان "پرکننده های چین و چروک" شناخته می شوند ، آنها می توانند خیلی بیشتر یکدست کردن چین و چروک را انجام دهند. در اینجا چند مورد از رایج ترین مواردی که پرکننده های پوستی می توانند به شما کمک کنند را معرفی میکنیم:

 

·         خطوط اطراف بینی و دهان را صاف کنید (خطوط ماریتونت ، خطوط لبخند ، و پرانتز)

·         تقویت و بازیابی حجم در گونه ها یا معابد فرو رفته

·         خطوط لب عمودی را کاهش دهید

·         لب ها را بریزید و تقویت کنید

·         چین و چروک را صاف کنید

·         تقارن را در بین ویژگی های صورت بهبود بخشید

·         بازگشت به بالا

 

پرکننده ها با چه مواردی ساخته شده اند؟

محصولات پرکننده با تأیید FDA، انواع مختلفی دارند که جراحان زیبایی از آن استفاده می کنند. به طور کلی ، پرکننده ها بر اساس ماده ای که از آن ساخته می شوند ، طبقه بندی می شوند.

 

منبع : خانه سفید