سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

لایه برداری پوست

از پوست های شیمیایی برای از بین بردن سلول های آسیب دیده پوست استفاده می شود و پوست سالم تری نیز در زیر آنها وجود دارد

انواع مختلف پوست وجود دارد: نور ، متوسط ??و عمیق

ایمنی:

هنگامی که توسط یک متخصص پوست و مو ، متخصص جراح پلاستیک ، مجوز ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و یا متخصص مراقبت از پوست انجام می شود ، لایه برداری های شیمیایی فوق العاده ایمن هستند

ضروری است که دستورالعمل های ارائه دهنده ارائه دهنده خود را با دقت دنبال کنید

راحتی:

لایه برداری های شیمیایی سبک به زمان کمتری نیاز ندارند

لایه برداری شیمیایی متوسط ??و عمیق می تواند به دو یا سه هفته زمان بهبودی نیاز داشته باشد

روشها می توانند در هر نقطه از 30 دقیقه تا 90 دقیقه به طول انجامد

هزینه:

هزینه لایه برداری شیمیایی به نوع لایه برداری بستگی دارد

متوسط ??هزینه یک پوست شیمیایی 673 دلار است

لایه برداری شیمیایی چیست؟

لایه برداری های شیمیایی درمان های زیبایی هستند که می توانند در صورت ، دست ها و گردن اعمال شوند. آنها برای بهبود ظاهر یا احساس پوست استفاده می شوند. در طی این روش ، محلول های شیمیایی در ناحیه تحت درمان اعمال می شود ، که باعث لایه برداری پوست و در نهایت لایه برداری می شود. وقتی این اتفاق بیفتد ، پوست جدید زیر آن غالباً نرم و صاف تر است ، چروک کمتری به نظر می رسد و ممکن است آسیب کمتری داشته باشد.

 

دلایل مختلفی وجود دارد که مردم ممکن است باعث لایه برداری از مواد شیمیایی شوند. آنها ممکن است در تلاش باشند تا انواع مختلفی را درمان کنند ، از جمله:

 

چین و چروک و خطوط ریز

آسیب آفتاب

جای جوش

افزایش فشار خون

زخم ها

ملاسما

تون یا قرمزی ناهموار پوست

چه نوع لایه برداری شیمیایی می توانم دریافت کنم؟

سه نوع مختلف از لایه برداری شیمیایی وجود دارد که می توانید دریافت کنید. این شامل:

 

لایه برداری های سطحی ، که از اسیدهای خفیف مانند آلفا هیدروکسی اسید استفاده می کنند تا به آرامی لخته شوند. فقط به بیرونی ترین لایه پوست نفوذ می کند.

لایه برداری متوسط ??، که از اسید تریکلرواستیک یا گلیکولیک اسید برای رسیدن به لایه میانی و بیرونی مهارت ها استفاده می کند. این کار باعث از بین رفتن سلولهای آسیب دیده پوست می شود.

لایه برداری های عمیق ، که به طور کامل به لایه میانی پوست نفوذ می کنند تا سلول های آسیب دیده پوستی از بین بروند. این لایه بردارها معمولاً از فنول یا اسید تریکولوراستریک استفاده می کنند.

 

هزینه لایه برداری شیمیایی چقدر است؟

لایه برداری شیمیایی تقریبا همیشه یک روش آرایشی محسوب می شود و بیمه بندرت آن را پوشش می دهد. هزینه این روش را از جیب پرداخت خواهید کرد. با این حال ، بازدید مشاوره اولیه شما ممکن است تحت پوشش بیمه باشد.

 

هزینه این روش بسته به عواملی مانند مکان ، تخصص ارائه دهنده و چه نوع پوستی که می خواهید دریافت کنید متفاوت خواهد بود. لایه برداری های سبک می توانند به اندازه 150 دلار کم باشند ، و لایه برداری عمیق می تواند 3000 دلار یا بیشتر باشد (به طور خاص اگر به بیهوشی نیاز داشته باشد ، یا ماندن در بیمار). طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، میانگین هزینه فعلی یک پوست شیمیایی 673 دلار است.