سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گره های لنفاوی

 

بیایید سعی کنیم به سؤالی که بیش از همه می شنویم پاسخ دهیم: اما دکتر ، آیا موهای پیوند شده از بین می روند؟ پاسخ کوتاه نه. اما در اینجا ما جواب طولانی را برای شما می گوییم.

 

آلوپسی آندروژنتیک یا طاسی معمول از ریزش مو ناشی از عمل هورمونی در بیماران مستعد ژنتیکی تشکیل شده است. ثابت شده است که فولیکول مو تحت کنترل هورمونی است زیرا عمل آنزیمی "5 آلفا ردوکتاز" مسئول عبور تستوسترون به دی هیدروتستوسترون است و شتابی از چرخه مو ایجاد می کند که منجر به خستگی زودرس مو می شود.

 

کاشت مو به روش Super Fue یک توزیع مجدد منظم و هنری از فولیکولهای مو است و شامل معرفی پیوندهای کوچک پوست سر است که شامل واحدهای به اصطلاح فولیکول (گروههای 1،2،3 یا 4 فولیکول مو به محض رسیدن) است. به طور طبیعی تعیین می شود) این گرافت ها از قسمت های خلفی (بیضوی) و / یا جانبی (تمپورال) پوست سر ، که به اصطلاح مناطق اهدا کننده هستند ، بدست می آیند و پس از آماده کردن آنها با دقت در زیر میکروسکوپ با وضوح بالا ، آنها را در قسمت های موی طاس یا پراکنده قرار می دهند که می تواند به نام مناطق دریافت کننده

کاشت مو به روش Super Fue

با به دست آوردن این گرافت ها از این نواحی خلفی و جانبی سر ، برنامه ریزی شده ژنتیکی برای رشد در طول زندگی با داشتن گیرنده های هورمونی که تحت تأثیر بیش فعالی آنزیم قرار ندارند ، حاصل می شود که پس از پیوند در نواحی گیرنده فرو نمی روند و ادامه می یابند. به طور معمول چرخه موهای خود را توسعه داده و به طور طبیعی رشد می کند.

 

بنابراین موهای پیوند شده از بین می روند؟

موهای پیوند شده موهای قطعی محسوب می شوند ، اگرچه این واقعیت نیز دارد که مانند موهای بدون پیوند روی بقیه سر ، به دلیل پیری به تدریج از بین می روند ، برخی از موهای پیوند شده نیز برای این روند طبیعی خارجی نیستند و همچنین می توانند باشند. با گذشت سالها

 

از این نظر تخمین زده می شود که درصد کمی از موهای پیوند یافته به دلیل پیری از دست می رود ، اگرچه پویایی سقوط بسیار پایین تر از موهای ناحیه قدامی ، فوقانی و تاج است که همانطور که در ابتدا اظهار داشتیم تحت تأثیر قرار می گیرد. هورمونی و ژنتیکی.

 

تلوژن افلویوم ، ریختن و ریزش شوک ، بعد از کاشت مو یک شرایط گذرا ناشی از استرس است که باید با آن صبر داشته باشید و چند ماه صبر کنید ، در طی آن در بعضی موارد ، ما می توانیم یک درمان PRP را در منطقه اعمال کنیم. افلوژیوم تلوژن.

 

در آخر ، و همیشه برای انتقال بیشترین ایمنی ممکن به بیمار ، که آشکارا نگران روند ترمیم مو آنهاست ، می خواهیم با یادآوری اینکه ریزش مو ناشی از آلوپسی به هیچ وجه ربطی به اسهال مویی که ممکن است رخ دهد ، پایان ندهیم. بعد از پیوند مو پساب عمل جراحی در موهای پیوند یافته ، ریزش موها است که می تواند در هفته های اول بعد از کاشت مو در نتیجه آسیب های بعد از عمل جراحی اتفاق بیفتد که ما آنها را با تمام مراحل (استخراج ، آماده سازی و کاشت) در معرض آن قرار می دهیم. پس از ورود به مرحله استراحت ، آناژن یا مرحله رشد تقریباً از ماه سوم پیوند مو شروع می شود. از اینجا ، موهای پیوند شده به طور طبیعی چرخه موهای خود را توسعه می دهند.